• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تمجید جیمی کاراگر از عملکرد کوین دی بروین در ترکیب منچسترسیتی

تمجید جیمی کاراگر از عملکرد کوین دی بروین در ترکیب منچسترسیتی

پیام جوان: ​​​​​​​​​​به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد میزبان اتلتیکو مادرید بود و موفق شد با نتیجه ۰-۱ در این بازی به پیروزی برسد.
تک گل شاگردان پپ گواردیولا در این بازی را کوین دی بروین به ثمر رساند تا این تیم با پیروزی در دیدار رفت در انتظار بازی برگشت در مادرید و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشد.
کاراگر پس از پایان این بازی در گفتگو با بی تی اسپورت اظهار داشت: «دی‌بروین بهترین هافبک حال حاضر در دنیای فوتبال است. من فکر می‌کنم که مربی او بودن لذت بسیار زیادی دارد. او هرگز هیچ حاشیه و جنجالی در بیرون از زمین نداشته است. او حتی در مصاحبه‌هایی که دارد هم بسیار فروتن است.»

این ستاره سابق لیورپول با اشاره به توانایی فیزیکی و تعهد این بازیکن اضافه کرد: «او هرگز هیچ دیداری را از دست نمی‌دهد. کیفیت او هر هفته بیشتر از قبل نمایان می‌شود. من فکر می‌کنم که او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ منچسترسیتی ماندگار خواهد شد.»
میکار ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی، نیز با تایید صحبت‌های کاراگر گفت: «اگر او بتواند لیگ قهرمانان را برای سیتی به ارمغان بیاورد، من با تمامی این جملات موافقت می‌کنم. اگر او در همین سطح بماند و نتواند لیگ قهرمانان را به اتحاد بیاورد، شاید بگویم که یحیی توره یا داوید سیلوا بهترین بازیکنان تاریخ سیتی هستند.»
کاراگر نیز در پاسخ به او گفت: «دی بروین بهترین بازیکن دنیا در پست خودش است. این در حالی است که داوید سیلوا هرگز بهترین بازیکن دنیا در پست خودش نبود، هرگز. او بیشتر گل می‌زند و پاس‌هایش نفوذ بیشتری نسبت به سیلوا دارد.»

  فرزانه فصیحی در دور مقدماتی مسابقات دوومیدانی داخل سالن جهان از صعود به نیمه نهایی بازماند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان