• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر ریو فردیناند مدافع سابق منچستریونایتد درباره‌ی بازی فیل فودن

اظهار نظر ریو فردیناند مدافع سابق منچستریونایتد درباره‌ی بازی فیل فودن

پیام جوان: ​​​​​​​​​​​به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان اتلتیکو مادرید بود و موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند.
فیل فودن در این بازی در دقیقه ۶۸ به جای ریاض محرز وارد زمین شد و تنها دو دقیقه طول کشید تا بتواند جادوی بازی درخشان خود را در زمین به حریفان نشان دهد.
این بازیکن در دقیقه هفتاد موفق شد پاس گل کوین دی‌بروین را ارسال کند تا به تعویض طلایی پپ گواردیولا تبدیل شده و نقش مهمی را در پیروزی ارزشمند تیمش در این بازی حساس ایفا کرده باشد.

فردیناند پس از پایان این بازی درباره شرایط فودن به بی تی اسپورت گفت: «وقتی شما بازیکنی مانند فیل فودن را دارید، انگار هنرمندی در زمین در اختیار دارید که می‌تواند به بازی بیاید و تهدیدهای متفاوتی برای هر تیمی ایجاد کند.»
او با اشاره به نقش مهم این بازیکن در جریان بازی برابر اتلتیکو اظهار داشت: «فیل فودن به بازی آمد و نشان داد که می‌تواند خارق العاده باشد. شما باید درک کنید که او بازیکن بسیار جوانی است. با این حال با خونسردی تمام وارد زمین شود و این توانایی را نشان داد که بازیکنان را به سمت خودش بکشد! ما اینجا در حال چنگ زدن همدیگر بودیم! او بار دیگر بازی با توپ بسیار خوبی داشت و توانست تیم حریف را به آشوب بکشد.»
سیتی با پیروزی در این بازی با خیالی آسوده ورزشگاه خانگی‌اش را ترک کرد و حالا در انتظار بازی برگشت در مادرید است تا صعودش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کند.

  درخواست ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد از هواداران: به این تیم ایمان داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان