• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • درخواست کریستیانو رونالدو از بازیکنان منچستریونایتد

درخواست کریستیانو رونالدو از بازیکنان منچستریونایتد

پیام جوان: ​​​​​​​​​​​​به گزارش “ورزش سه”، رونالدو تابستان گذشته پس از ۱۲ سال دوری از منچستریونایتد بار دیگر به این تیم بازگشت اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت.
یونایتد با بحران‌های متفاوتی در این فصل روبرو شد و نتوانست هم‌پای لیورپول و منچسترسیتی پیش رفته و در کورس قهرمانی حضور داشته باشد. آنها با قبول شکست برابر اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم از رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز حذف شدند.
شیاطین سرخ در حال حاضر با ۵۱ امتیاز از ۳۰ بازی در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند اما به نظر می‌رسد که رونالدو همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد امیدوار است.

این ستاره پرتغالی پس از این که به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس یونایتد انتخاب شد، با انتشار تصویری به همراه این جایزه در اینستاگرامش نوشت: «همیشه از دستاوردهای فردی استقبال می‌کنم آنها زمانی بیشتر ارزش دارند که به پیروزی‌های تیمی مربوط باشند. هنوز چیزهای زیادی باقی مانده که باید تا پایان فصل برای رسیدن به آنجا بجنگیم.»
او با اشاره به هدف این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اضافه کرد: «ما هرگز نباید از تلاش برای اهدافی که رسیدن به آنها محتمل و در دسترس ماست دست بکشیم. از همه کسانی که برای بهترین گل ماه و بهترین بازیکن ماه رای دادند سپاسگزارم. بیایید به دنبال دستاوردهای بیشتر باشیم! بیایید تا آخرین نفس بجنگیم! بزن بریم، شیاطین!»
رونالدو در بازی این هفته منچستریونایتد برابر لسترسیتی که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید به دلیل بیماری حاضر نبود. پیروزی در این بازی می‌توانست شرایط یونایتد در جدول و در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

  دیوید بکام: زمان تغییر مالکیت منچستریونایتد فرا رسیده است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان