• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سن حوزه مطابق با دستورالعمل‌های ایالتی، الزام استفاده از ماسک را برای اکثر محیط‌های سرپوشیده لغو می‌کند

سن حوزه مطابق با دستورالعمل‌های ایالتی، الزام استفاده از ماسک را برای اکثر محیط‌های سرپوشیده لغو می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، پس از اینکه شورای شهر روز سه‌شنبه به اتفاق آرا به همسویی با دستورالعمل‌های پوشش‌دهی ایالت رای داد، دیگر نیازی به استفاده از ماسک در محیط‌های سربسته در بیشتر مکان‌های سن حوزه نخواهد بود.

مقامات شهری در یادداشتی اعلام کردند از آنجایی که موارد COVID-19 و بستری شدن در بیمارستان در سه ماهه اول سال به شدت کاهش یافته است، این الزام دیگر ضروری نیست.

دولان بکل، مدیر دفتر نوآوری مدنی شهر گفت: “با تغییر اخیر قانون توسط افسر بهداشت شهرستان سانتا کلارا از یک دستور به توصیه برای پوشاندن صورت در محیط‌های سربسته، منطقی است که فرمان ما برای الزام استفاده از ماسک، برای همسویی با استان، ایالت و فدرال لغو شود تا هرگونه سردرگمی در مردم به حداقل برسد.”

تحت هدایت ایالت، پوشیدن ماسک در محیط‌های سربسته توصیه می‌شود اما در مکان‌های عمومی که افراد خانواده‌های مختلف اغلب با هم ترکیب می‌شوند، از جمله مدارس، الزامی نیست.

ماسک بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون تحت قوانین ایالتی و فدرال در مراکز مراقبت های بهداشتی، پناهگاه های بی خانمان‌ها، زندان‌ها، مراکز مراقبت طولانی مدت و حمل و نقل عمومی همچنان مورد نیاز خواهد بود.

لغو دستور الزام استفاده از ماسک در شهر بلافاصله به عنوان یک فرمان فوری اعمال می شود.

  خبر خوش برای دوستداران رستوران زنجیره ای Shake Shack در Bay Area!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان