• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حرف‌های رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در مورد قهرمانی تاریخی این تیم

حرف‌های رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در مورد قهرمانی تاریخی این تیم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، حدود دو سال قبل و در ماه های ابتدایی شیوع ویروس کرونا بود که بایرن مونیخ یکی یکی رقبای خود در لیگ قهرمانان را با اقتدار از پیش رو برداشته و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. رابرت لواندوفسکی، یکی از عوامل مهم آن موفقیت تاریخی مدعی شد بازیکنان بایرن پیش از فینال تردیدی در مورد غلبه بر پاری سن ژرمن نداشتند.

رابرت لواندوفسکی گفت: “۱۰۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا؟ من واقعا به خودم افتخار می کنم. به خوبی دورانی را که در خانه بودم و در مقابل تلویزیون لیگ قهرمانان اروپا تماشا می کردم را در خاطر دارم. همیشه آرزو داشتم در لیگ قهرمانان بازی کرده و در این رقابت ها گلزنی کنم.
قهرمانی در سال ۲۰۲۰؟ نکته مهم نه فقط کسب عنوان قهرمانی در آن تورنمنت، بلکه سبک بازی ما و نحوه رسیدن به جام در آن سال بود. در مرحله گروهی ما تاتنهام هاتسپر را ۷-۲ شکست دادیم، در یک چهارم نهایی با هشت گل از سد بارسلونا عبور کردیم و در نیمه نهایی با سه گل از لیون را مغلوب کردیم. سپس دیدار فینال مقابل تیم پاری سن ژرمن فرا رسید. همیشه رقم خوردن هر اتفاقی در بازی فینال ممکن است، اما آن روز ما واقعا می‌دانستیم که برنده می‌شویم، زیرا اعتماد به نفس تیم واقعا بالا بود. البته به ما به حریف خود پاری سن ژرمن احترام می‌گذاشتیم، اما در اعماق درون خود احساس می کردیم و می دانستیم که فقط باید در دیدار فینال برنده شده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.”

  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل از جمع سرخپوشان پایتخت جدا می‌شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان