پلیس می‌گوید در تیراندازی ساکرامنتو ۶ نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، رئیس پلیس کالیفرنیا گفت: در دومین تیراندازی جمعی رخ داده در پنج هفته گذشته در ساکرامنتو، در جریان تیراندازی چند تیرانداز در میان جمعیت، شش نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند.

کتی لستر رئیس پلیس به خبرنگاران گفت که سه نفر از کشته شدگان زن و سه نفر مرد بودند. گروهبان زک ایتون، سخنگوی اداره پلیس، گفت که بازرسان بر این باورند که حداقل دو تیرانداز در جریان این حادثه حضور دارند.

مظنونان هنوز متواری هستند. مقامات می‌گوینددر حال بررسی فیلم های ویدئویی منتشر شده در رسانه های اجتماعی هستند که نشان می دهد چه اتفاقاتی قبل از شروع تیراندازی در محل حادثه رخ داده است.

لستر گفت که دوربین پلیس بخشی از تیراندازی را ضبط کرده است و بازرسان صدها مدرک را پیدا کرده اند. یک تفنگ دستی دزدیده شده در صحنه پیدا شد که لستر آن را “واقعا پیچیده و پیچیده” توصیف کرد.

ویدئویی که در توییتر منتشر شد، مردم را نشان می‌دهد که در میان صداهای تیراندازی سریع در شهر ۵۲۵۰۰۰ نفری واقع در ۷۵ مایلی (۱۲۰ کیلومتری) سن فرنسیسکو در خیابان در حال دویدن هستند.

منطقه ای که این حادثه در آن رخ داد مملو از رستوران ها و بارها است. کلوپ های شبانه ساعت ۲ بامداد تعطیل می شوند و طبیعی است که خیابان ها در آن ساعت مملو از جمعیت باشد.

این منطقه توسط Golden One Center که کنسرت‌های مشهور را به خود جذب می‌کند و محل استقرار ساکرامنتو کینگز از NBA است، احاطه شده است.

دارل اشتاینبرگ، شهردار ساکرامنتو، گفت: امروز صبح شهر ما قلب شکسته ای دارد. ما همه حقایق را نمی دانیم، اما می دانیم که در مدت زمان بسیار کوتاهی تلفات گسترده ای رخ داد.»

  طوفان دیگری در راه بی اریا برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه

لستر به خبرنگاران گفت که افسران حدود ساعت ۲ بامداد در حال گشت زنی در منطقه نزدیک محل تیراندازی در دو بلوک از ساختمان کنگره بودند که صدای تیراندازی را شنیدند و به سرعت به محل حادثه رفتند. آنها متوجه شدند که جمعیت زیادی جمع شده اند و شش نفر در خیابان کشته شده اند.

به گفته مقامات، ۱۲ نفر دیگر نیز در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند. پلیس از شاهدان یا هرکسی که تصویر و یا ویدئوی ضبط شده‌ای از تیراندازی را در دست دارد خواست با پلیس تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان