• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کردند با گروهی که تیم ملی در آن قرار گرفته بتوانند به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنند

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کردند با گروهی که تیم ملی در آن قرار گرفته بتوانند به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنند

پیام جوان: به گزارش مهر، قرعه کشی مسابقات فوتبال جام جهانی قطر شامگاه دیروز جمعه در دوحه برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف بین تیم های (ولز، اسکاتلند و اوکراین) همگروه شد.

برخی بازیکنان تیم ملی پس از این قرعه کشی نظر خود را در مورد حریفان اعلام کردند.

علی قلی زاده:
دوست داشتم با برزیل همگروه شویم. با این حال فکر می کنم بتوانیم از این گروه صعود کنیم به شرط این که مسئولان به فکر تیم ملی باشند و امیدوارم کارهایی که انجام می دهند به نفع فوتبال ایران باشد و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

میلاد محمدی:
گروه خوبی داریم و می توانیم با صعود از این گروه تاریخ ساز شویم. امیدوارم مسئولان بتوانند شرایط را برای انجام بازیهای تدارکاتی فراهم کنند.

سعید عزت الهی:
فکر می کنم که جام جهانی در هر گروهی قرار بگیری بازی های سختی خواهیم داشت. فرقی نمی کند که در چه گروهی باشیم. تیم هایی که در گروه ما هستند از تیم های بزرگ هستند. انگلیس انگیزه های زیادی دارد. با آمریکا هم خاطره خوبی از بازی در جام جهانی فرانسه داریم. امیدوارم جام جهانی خوبی برای ما باشد و دل مردم را شاد کنیم.

  تمامی تیم‌های شرق آسیا در بین ۱۶ تیم نهایی جام جهانی قطر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان