• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حرف‌های مارکا درباره‌ی جذب ارلینگ هالند در تیم رئال مادرید

حرف‌های مارکا درباره‌ی جذب ارلینگ هالند در تیم رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، درخشش ارلینگ هالند در پیراهن دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و به دنبال ارائه پیشنهاد برای جذب او باشند. بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی هالند همه چیز را برای جدایی او فراهم کرده است.

قرار است تا پیش از پایان ماه آوریل (یک ماه پیش رو)، هالند تصمیم نهایی در مورد مقصد بعدی خود را اعلام کند. جدایی او از دورتموند تقریبا قطعی است و در حال حاضر سیتی و رئال بیشترین شانس را برای جذب او دارند؛ هرچند نباید پی اس جی و بارسلونا را نیز فراموش کرد.

در حالی که اخیرا از رئال به عنوان مقصد بعدی هالند نام برده می شد، مارکا امروز ادعا کرد که سران رئال عقب نشینی کرده و به این نتیجه رسیده اند که جذب ستاره نروژی نمی تواند اقدامی معقول و منطقی باشد. رئالی ها برای این تصمیم خود چند دلیل دارند.

مهمترین دلیل، افزایش توقعات مالی مینو رایولا مدیر برنامه های ایتالیایی هالند است. او حالا برای موکلش دستمزد ۳۰ میلیون یورو خالص می خواهد که دو برابر رقم پیشین است. مبلغ کمیسیونی که به خودش و پدر بازیکن خواهد رسید را افزایش داده و شکل پرداخت این مبالغ را نیز تغییر داده است. مذاکرات جدید با رایولا و تغییراتی که او خواستار شده، اصلا به مذاق مدیران رئال خوش نیامده و در حال حاضر تصمیمی برای جذب هالند ندارند.

دومین دلیل، مصدومیت های متوالی این بازیکن ۲۱ ساله است. او در سه فصل بازی برای سالزبورگ و دورتموند در مجموع ۱۴ بار مصدوم شده که برای بازیکنی جوان در سن او بسیار زیاد است. رئال خاطرات بدی از مصدومیت های پیاپی گرت بیل و ادن هازارد دارد و دیگر دوست ندارد بازیکنی را جذب کند که درگیر مصدومیت های متوالی باشد.

  فرم کنونی کای هاورتز نشان می‌دهد، تصمیم رئالی‌ها برای نخریدن او عاقلانه بود

تنها راه انتقال هالند به رئال، اصرار خود بازیکن خواهد بود. اینکه او رئال را به پول بیشتر سیتی ترجیح دهد و از رایولا بخواهد در مذاکره با رئال، از توقعات مالی بالای خود عقب نشینی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان