• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تست مثبت کرونای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید و عواقب آن

تست مثبت کرونای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید و عواقب آن

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، در حالی‌که دیدارهای باشگاهی به دلیل برگزاری دیدارهای ملی در وقفه بهار ۲۰۲۲ و انجام بازی‌های پلی‌آف جام جهانی قطر تعطیل شده، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید فعلا قادر به همراهی تیمش در تمرینات نخواهد بود.

باشگاه رئال مادرید دو روز پیش اعلام کرد که کارلو آنچلوتی به کرونا مبتلا شده و در حال حاضر وارد قرنطینه شده تا منتظر منفی شدن تستش باشد. در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه آمده: «باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند که کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، با تست مثبت کرونا روبه‌رو شده است.»

تست امروز کارلتو نیز مثبت بود و به این ترتیب او بازی فردا برابر سلتا را از دست خواهد داد. طبق ادعای مارکا، آنچلوتی از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی نیست و پزشکان اعلام کرده اند که او بهتر است حتی در صورت منفی شدن تست نیز رئال را در سفر به ویگو همراهی نکند.

مربی رئال در بازی حساس برابر سلتا پسرش داویده آنچلوتی خواهد بود.به نظر نمی رسد کارلتو برای همراهی رئال در بازی چهارشنبه بعد مقابل چلسی مشکلی داشته باشد و تست او تا آن زمان منفی خواهد شد و از لحاظ بدنی نیز به شرایط مطلوبی خواهد رسید. آخرین تمرین رئال امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی انجام خواهد شد و سپس راهی ویگو خواهند شد. پیروزی در این بازی پس از شکست ۰-۴ در ال کلاسیکو برای رئال حیاتی است.

  اعلام برنامه کامل مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان توسط فدراسیون جهانی والیبال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان