قانون حمایت از مستاجرین کالیفرنیا، تا سه ماه دیگر تمدید شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، ده‌ها هزار نفر از کالیفرنیایی‌هایی که روز جمعه به دلیل پرداخت نکردن اجاره‌بها با خطر تخلیه‌ی خانه‌هایشان مواجه بودند، پس از اینکه ستوان النی کونالاکیس تمدید قانون حمایت از مستاجرین را امضا کرد، می‌توانند حداقل سه ماه دیگر در خانه‌های خود بمانند.

کالیفرنیا در صورت عقب ماندن مستاجرین از پرداخت‌های خود به دلیل همه گیری، اجاره بهای پرداخت نشده مردم را پرداخت خواهد کرد. مردم باید برای دریافت این کمک اقدام کنند و قانون ایالتی می گوید نمی توان آنها را تا زمانی که درخواستشان در حال بررسی است از خانه بیرون کرد.

این قانون قرار بود نیمه شب پنجشنبه منقضی شود. در همین حال، هنوز به درخواست ده ها هزار خانوار از روز سه شنبه رسیدگی نشده است. برای ایالت غیرممکن بود که همه آنها را قبل از مهلت تعیین شده پردازش کند و این موضوع، به این معنی بود که خانواده هایی که هنوز منتظر دریافت پول بودند امکان داشت از روز جمعه از خانه‌هایشان بیرون رانده شوند.

قانونگذاران پنجشنبه به ممنوعیت اخراج افراد دارای درخواست معلق تا ۳۰ ژوئن رای دادند. کونالاکیس این لایحه را بعدازظهر پنجشنبه امضا کرد زیرا فرماندار گاوین نیوسام برای تعطیلات با خانواده خود ایالت را ترک کرده است.

در حالی که این لایحه اخراج افرادی را که درخواست کمک کرده اند متوقف می کند، به اجاره کنندگان زمان بیشتری برای ثبت نام و درخواست کمک نمی دهد. برنامه کمک اجاره اضطراری کالیفرنیا در نیمه شب پنجشنبه پذیرش درخواست های جدید را متوقف خواهد کرد. این برنامه بیش از یک سال است که باز است. اما حامیان مسکن می گویند که بسیاری از مردم هنوز درخواست نداده اند زیرا انگلیسی بلد نیستند یا در جمع آوری مدارک لازم برای تعیین صلاحیت خود با مشکل مواجه شده اند.

  آیا بی اریا سرانجام شاهد بارش بیشتری خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان