• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تمدید قرارداد سزار آسپلیکوئتا با چلسی

تمدید قرارداد سزار آسپلیکوئتا با چلسی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان ۳۲ ساله و اسپانیایی چلسی مدت هاست که مورد توجه بارسلونا قرار دارد. سزار که از سال ۲۰۱۲ برای چلسی بازی می کند، در پایان فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید و پس از صحبت با ژاوی، سرمربی بارسا به وی قول داده راهی این باشگاه شود ولی مشکل بزرگ اینجاست که در قرارداد او بند یکطرفه تمدید قرارداد وجود داشت. بر این اساس اگر او در طول فصل جاری بیش از ۳۰ بازی برای چلسی انجام دهد (انجام داده)، قرارداد، خود به خود برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد؛ با این حال آسپلیکوئتا تردید داشت که این بند فعال شده باشد.

ساعتی پیش اسکای اسپورتس اعلام کرد که چلسی قبل از تحریم های دولت انگلیس، قرارداد آسپلیکوئتا را تا تابستان ۲۰۲۳ به صورت یکطرفه تمدید کرده و به این ترتیب کاپیتان آبی ها از بارسا دور و دورتر خواهد شد. این تمدید یعنی بارسا برای جذب آسپلیکوئتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با چلسی ندارد و باید برای وی هزینه ای نیز پرداخت کند؛ در حالی که باشگاه کاتالان این بازیکن را رایگان می خواست.

بارسلونا با آندرس کریستیانسن، مدافع دانمارکی چلسی به توافق نهایی رسیده و امروز خبر مذاکره اش با آنتونیو رودیگر دیگر مدافع چلسی نیز توسط اسکای اسپورتس منتشر شد.

 

  بدترین فصل تاریخ برای چلسی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان