فرمان اجرایی نیوسام برای تقویت حفاظت از آب

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، آخرین دور هوای مرطوب هنوز برای کالیفرنیا برای خروج از خشکسالی کافی نیست.

پس از آنکه کالیفرنیا خشک ترین ماه‌های خود را در سال جاری ثبت کرد، فرماندار گاوین نیوسام روز دوشنبه فرمان اجرایی را در تلاش برای تقویت حفاظت از آب امضا کرد.

نیوسام از تنظیم کننده‌های آب دولتی درخواست می‌کند تا ممنوعیت آبیاری چمن های تزئینی در مشاغل و موسسات را در نظر بگیرند. دولت او تخمین می‌زند که این فرمان اجرایی می‌تواند صدها هزار هکتار از آب را ذخیره کند.

بخش دیگری از دستور نیوسام این است که از رگولاتورها خواسته شده است که منابع آب شهری را ملزم کنند تا در تلاش خود برای صرفه جویی در مصرف آب به مرحله دوم صعود کنند.

در نتیجه آخرین خشکسالی ایالت، کالیفرنیا سطوح و برنامه‌هایی را برای هر سازمان آب محلی برای آماده سازی کمبود آب ایجاد کرد. به عنوان مثال، سطح دو برای بسیاری از جوامع شامل کاهش تعداد روزهایی است که ساکنان می توانند از آب و آبیاری در فضای باز استفاده کنند.

جرد بلومنفلد از آژانس حفاظت از محیط زیست کالیفرنیا گفت: “یک هدف حفاظتی واحد در سراسر ایالت منطقی نیست زیرا برخی از شهرها کاملاً هر کاری که می توانند انجام داده اند.”

هر شهرستان در کالیفرنیا تحت یک اعلامیه اضطراری مرتبط با خشکسالی قرار دارد. مقامات ایالتی گفتند که در حال تلاش برای حفظ آب قبل از تشدید خشکسالی هستند.

  حادثه تیراندازی در پارکینگ والمارت ساکرامنتو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان