• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • معامله گر کهنه کار بازار ارزهای دیجیتال، رشد ۳۰ درصدی بیت کوین را پیش بینی می‌کند!

معامله گر کهنه کار بازار ارزهای دیجیتال، رشد ۳۰ درصدی بیت کوین را پیش بینی می‌کند!

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، پیتر برانت معامله گر کهنه کار شباهت هایی بین نمودار بیت کوین سال ۲۰۱۹ و امروز می بیند.

با توجه به نمودار و الگوی ارائه شده، پیتر برانت انتظار دارد حرکت قیمتی مشابهی برای بیت کوین رقم بخورد، همانطور زمانی که بیت کوین در حدود ۴۰۰۰ دلار و ۸۰۰۰ دلار معامله می شد شاهد بودیم. در آن زمان، بیت کوین یک جهش مشابه داشت.

بعد از شکست ناحیه ۴۵۰۰ دلاری، بیت کوین پس از آن افزایش حدود ۲۰ درصدی داشت و وارد محدوده صعودی شد که در نهایت به جهش دیگری ختم شد که طلای دیجیتال را به بالاترین سطح رساند. بیت کوین در آن رالی صعودی ۵۰ درصد افزایش قیمت داشت.

علیرغم نشان دادن حرکات تاریخی کاملا مشابه، معامله گر کهنه کار سلب مسئولیت کرد و به جامعه هشدار داد که نمودارها نمی توانند آینده را پیش بینی کنند. نمودارها و استراتژی های ارائه شده فقط در برنامه های معاملاتی و استراتژی هایی که نیاز به مدیریت ریسک مناسب دارند مفید هستند.

او اضافه کرد که اگر چشم های لیزری دوباره ظاهر شوند، معامله گران باید مراقب باشند. این هشدار به احتمال زیاد به مرحله حرص و طمع در بازار اشاره دارد که باعث میشود جامعه به شدت دیدگاه صعودی نسبت به رمزارزها داشته باشند.

  نگاهی اجمالی به آینده بیت کوین با تکیه بر مفهوم تقاطع مرگ

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان