• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رونالدو: جام جهانی بدون پرتغال معنا ندارد

رونالدو: جام جهانی بدون پرتغال معنا ندارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فردا شب ساعت ۲۳٫۱۵ به وقت تهران پرتغال در دیداری حساس و تعیین کننده برای صعود به جام جهانی میزبان مقدونیه شمالی است. پرتغال در بازی قبلی خود توانست ۳-۱ از سد ترکیه بگذرد و مقدونیه در عین شگفتی توانست ۰-۱ بر ایتالیا پیروز شود. کار پرتغال هم برابر ترکیه گره خورده بود و اگر پنالتی ترکیه در دقیقه ۸۵ گل می شد، بازی در شرایط برابر ۲-۲ قرار می گرفت و احتمال هر اتفاقی وجود داشت.

کریستیانو رونالدو رکورددار گلزنی در بازی های ملی و کاپیتان پرتغال در نشست خبری بازی با مقدونیه شمالی گفت:« بازی فردا یک فینال است و ما هم آماده ایم. شانس ما بالاتر است؟ نمی دانم ولی من چه داخل خانه و چه بیرون خانه، همیشه خودمان را برتر و دارای شانس بالاتر می دانم. می دانیم که اگر بازی فردا را ببریم راهی جام جهانی خواهیم شد و اگر ببازیم، ناکام خواهیم ماند. باید با قبول مسئولیت، مثبت اندیش باشیم و بازی فردا را ببریم.»

شگفت‌زدگی از پیروزی مقدونیه بر ایتالیا:« بله، سورپرایز شدم. آنها در بازی های زیادی خوب بوده اند ولی فکر نمی کنم ما فردا غافلگیر شویم. پرتغال تیم بهتری است و به جام جهانی خواهیم رفت.»

جام‌جهانی بی‌معنا بدون رونالدو:« بدون من نه، جام جهانی بدون پرتغال معنا ندارد. اینجا صحبت از فرد در میان نیست چرا که ما پرتغالیم و یک گروه متحد.»

آخرین جام جهانی:« می بینم که این سوال بسیار مطرح می شود. کسی که آینده را تعیین می کند، خودم هستم، نه هیچ کس دیگر. اگر میل و انگیزه کافی در من باشد، به فوتبال ادامه خواهم داد و در غیر این صورت خیر. خودم تصمیم نهایی را می گیرم و تمام.»

  فیرمینو هم تیمی جدید رونالدو؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان