• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران برای آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان

اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران برای آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان

پیام جوان: اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب از روزهای ۲ و ۴ فروردین ماه در حال برگزاری است.

به گزارش مهر، این اردوها با دعوت از تمامی نفرات برتر چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی در حال برگزاری است و کشتی گیران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان تمرینات متفاوتی را نسبت به سایر کشتی گیران در دستور کار دارند.

بر این اساس در ادامه این تمرینات تیم ملی کشتی آزاد صبح امروز تمرین وزنه را در دستور کار داشت که تمرینات نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا نسبت به تمرینات سایر ملی پوشان پرفشارتر و سنگین‌تر برگزار شد.

پس از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نیز زیر نظر محمد بنا سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تمرین مرور فن و کشتی را در دستور کار داشتند که در این تمرینات نیز تمرین تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا با سایر ملی پوشان متفاوت بود.

از نکات جالب تمرین امروز فریادهای محمد بنا برای دادن انگیزه بیشتر به کشتی گیران بود. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از تمامی ملی پوشان خواست تا تمرینات را جدی تر دنبال کنند و از همین حالا در فکر رقابت‌های مهم پیش رو باشند.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

در سوی دیگر سالن نیز پژمان درستکار ناظر تمرینات بدنسازی ملی پوشان آزادکار و پیگیر برنامه‌ی تمرینی هر یک از کشتی گیران به صورت مجزا بود.

از دیگر نکات جالب این تمرین سرد کرد حسن یزدانی و کامران قاسم پور طلایی‌های رقابت‌های جهانی نروژ در اوزان ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم با هم بود که این تمرین در حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

  سلامت مالی باشگاه بارسلونا ممکن است رویای آمریکایی این باشگاه را با خطر جدی مواجه کند

در ادامه این تمرینات آزادکاران عصر امروز تمرین مرور فن را در دستور کار دارند و تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی صبح فردا نیز تمرینات ایستگاهی و وزنه را در دستور کار خواهند داشت.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز ناظر بر تمرینات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بود.

این مرحله از تمرینات برای فرنگی‌کاران در روز ۱۳ فروردین و برای آزادکاران در روز ۱۴ فروردین ماه به پایان می‌رسد و ملی پوشان پس از چند روز استراحت آخرین مرحله از تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در خانه کشتی پیگیری خواهند کرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۳۰، ۳۱ فروردین ماه و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان