• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کسب ۲۵ مدال توسط قایقرانان ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا

کسب ۲۵ مدال توسط قایقرانان ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، در ادامه روز سوم مسابقات قایقرانی آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا در تایلند، ملی‌پوشان ایران، در مواد ۲۰۰ متر موفق به کسب ۴ طلا و ۲ نقره شدند. رویا سلطانی در فینال KL۲ بانوان با زمان ۱:۰۳.۷۸۶ دقیقه مقام اول را کسب کرد و مدال طلا را به گردن آویخت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند، تایلند و ایران در رتبه دوم تا ششم قرار گرفتند.

سارا عبدالملکی با ثبت زمان ۱:۲۴.۳۹۰ دقیقه مقام ششم را کسب کرد. در فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر، پریسا محمدزاده و شیما داناپور با زمان ۴۸.۰۳۲ ثانیه مقام چهارم را کسب کردند. در این رقابت نمایندگان اندونزی، قزاقستان و تایلند اول تا سوم شدند و نمایندگان هند و ازبکستان در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.
در فینال KL۳ آقایان مسعود قیصری با زمان ۴۳.۰۷۰ ثانیه دوم شد و مدال نقره را کسب کرد. در این رقابت نماینده ازبکستان اول و نمایندگان تایلند، هند، قزاقستان، کره‌جنوبی، هند و تایلند در جایگاه سوم تا هشتم قرار گرفتند. در فینال KL۳ بانوان شهلا بهروزی‌راد با زمان ۵۰.۸۴۰ ثانیه دوم شد و مدال نقره را به گردن آویخت. در این رقابت نماینده ازبکستان اول و نمایندگان قزاقستان، هند و تایلند سوم تا پنجم شدند.

در فینال کایاک دونفره ۲۰۰ متر قایق ایران با ترکیب علی آقامیرزایی و سپهر ساعتچی با زمان ۳۰.۸۲۸ ثانیه اول شد و مدال طلای این ماده را کسب کردند. در این رقابت نمایندگان چین تایپه، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، اندونزی و هند به ترتیب در جایگاه‌های های بعدی قرار گرفتند.

  آمادگی کریستیانو رونالدو برای دیدار امشب مقابل اتلتیکو مادرید

در فینال کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر آقایان تیم ایران با ترکیب علی آقامیرزایی، سپهر ساعتچی، امین بوداغی و پوریا شریفی با زمان ۳۰.۲۷۹ ثانیه اول شدند و مدال طلا را به دست آوردند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، تایلند، قرقیزستان و هند در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.
در فینال VL۳ آقایان مسعود قیصری با زمان ۱:۰۵.۶۲۰ دقیقه ششم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و هند اول تا پنجم شدند و نمایندگان تایلند مقام هفتم و هشتم را به دست آوردند.

در رقابت فینال VL۲ آقایان اسلام جاهدی با زمان ۵۴.۵۶۹ ثانیه سریع‌تر از رقیبان خود از خط پایان گذشت و مدال طلا را از آن خود کرد. در این رقابت نمایندگان هند و ازبکستان در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

بر این اساس مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا در تایلند به پایان رسید و سهم تیم ملی ایران از این مسابقات ۲۵ مدال رنگارنگ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان