• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ضرر پنج میلیون پوندی کریستیانو رونالدو در قراردادش با منچستریونایتد

ضرر پنج میلیون پوندی کریستیانو رونالدو در قراردادش با منچستریونایتد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، رونالدو تابستان امسال پس از سه سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شد تا بار دیگر با پیراهن منچستریونایتد در اولدترافورد به میدان برود.
بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن ۳۷ ساله با بازگشت خود یونایتد را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر و حتی اروپا تبدیل کند اما این اتفاق رخ نداد و شیاطین سرخ روزهای سختی را در طول این فصل سپری کردند.
یونایتد پنجمین فصل متوالی بدون کسب حتی یک جام را پشت سر می‌گذارد و این موضوع باعث ضرر مالی برای کریستیانو رونالدو نیز شده است.
گرانقیمت‌ترین شکست‌ این فصل برای رونالدو تا این جای کار شکست برابر اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بوده که باعث شده این بازیکن بند پاداش ۲٫۵ میلیون پوندی که در صورت صعود آنها به فینال این رقابت‌ها در پاریس فعال می‌شد را از دست بدهد.

کسب عنوان قهرمانی یگ برتر که یونایتد از سال ۲۰۱۳ تا به حال موفق به فتح آن نشده نیز می‌توانست ۱٫۵ میلیون پوند پاداش برای این بازیکن به همراه داشته باشد.
این در حالی است که عدم قرارگرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیز می‌تواند به ضرر این بازیکن پرتغالی تمام شد.
با این حال این بازیکن شانس این را دارد که پاداش قابل توجهی را با قرار گرفتن در جایگاه بهترین گلزن این باشگاه در این فصل کسب کند. او در حال حاضر ۱۸ گل در ۳۳ بازی به ثمر رسانده و بهترین گلزن این تیم به حساب می‌آید.
رونالدو در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد و آماده است تا به تیم ملی کشورش کمک کند که با پیروزی برابر مقدونیه شمالی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

  ستاره پرتغالی-برزیلی سابق بارسلونا، جدی‌ترین گزینه برای جانشینی متئو آلِمانی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان