• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در مورد جذب بازیکنان جدید در این تیم

واکنش خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در مورد جذب بازیکنان جدید در این تیم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، دیروز اخبار و شایعات در مورد احتمال انتقال کیلیان امباپه به بارسلونا از سوی نشریه اکیپ مطرح شده بود که البته خیلی زود هم توسط منابع اسپانیایی تکذیب شد. حالا خوان لاپورتا در مصاحبه ای انتشار این شایعات را بخشی از تجارت فوتبال دانست و تاکید کرد بارسلونا بازیکنانی را جذب خواهد کرد که همسو با منافع و اهداف این باشگاه باشند.

خوان لاپورتا گفت:”در اینجا همه آزاد هستند تا اخبار و نظرات خود را منتشر کنند. ما می دانیم که این بخشی از دنیای فوتبال است و باشگاه های بزرگ به بازیکنان مهم علاقه مند هستند. اما من وارد این مسائل نمی شوم و شما هم اجازه دهید که در مورد بازیکنان صحبت نکنم، زیرا اینگونه فقط به منافع باشگاه آسیب می رسانم.

شایعه جذب کیلیان امباپه؟ من فکر می کنم این بخشی از تجارت نمایشی فوتبال است و من حرفی در مورد این اخبار ندارم.

اگر در مورد بازیکنی صحبت کنیم و قصد جذب او را داشته باشیم، فقط قیمت او را اینگونه افزایش می دهیم. نمی خواهم در مورد مسائل اظهار نظر کنم، زیرا به منافع باشگاه لطمه می زند. ارکان باشگاه و مدیریت ورزشی در حال تلاش برای ارتقای کیفیت ترکیب هستند و اوضاع هر روز بهتر و بهتر می شود. من می خواهم همه بدانند که ما تیم را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهیم. می خواهیم ترکیب را تقویت کنیم و تیمی داشته باشیم که بر اساس سیستم بارسای واقعی بازی می‌کند.

احتمال جذب ستاره های بزرگ؟ تاکید میکنم که در مورد بازیکنان خاصی صحبت نمی کنم، اما می توانم به شما بگویم که هیچ اقدامی که باشگاه را در معرض خطر قرار دهد انجام نخواهیم داد. از زمانی که دوباره رئیس باشگاه شدم این یک اصل مهم برای ما بوده و قرار است با این فلسفه و معیار به کار خود ادامه دهیم. بیشتر بازیکنان علاقه دارند لباس بارسلونا را به تن کنند و آنها به باشگاه، تیم، فلسفه، شیوه کار و فوتبال ما علاقه دارند و این خوب است، اما ما بارسلونا را به خطر نخواهیم انداخت.”

  آژانس گردشگری دولتی سعودی "Visit Saudi" اسپانسر جهانی جدید لالیگا شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان