• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش فوق ستاره تیم ملی پرتغال، به صعودشان به دیدار فینال پلی‌آف جام جهانی

واکنش فوق ستاره تیم ملی پرتغال، به صعودشان به دیدار فینال پلی‌آف جام جهانی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی پرتغال در دور گروهی رقابت مقدماتی جام جهانی نتوانست به عنوان تیم اول صعود کند چراکه آنها پایین تر از صربستان قرار گرفتند؛ این موضوع باعث شد تا شاگردان فرناندو سانتوس مجبور شوند برای صعود به جام جهانی قطر پا به دیدارهای پلی آف بگذارند.

تیم ملی پرتغال در نخستین دقایق بامداد امروز در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی به مصاف ترکیه رفت و در یک بازی دشوار موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

در سمت مقابل این مقدونیه شمالی بود که موفق شد در کمال ناباوری و تعجب ایتالیا را شکست دهد و یک پای دیگر فینال پلی آف لقب گیرد تا با پرتغال روبرو شود؛ اتفاقی که قطعا خبر خوبی برای تیم فرناندو سانتوس بود اما در عین حال آنها می‌دانند که نباید مقدونیه را دست کم گرفت.

کریستیانو رونالدو که در دیدار برابر ترکیه به شکل کامل در میدان حاضر بود، بعد از پیروزی این تیم پستی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “اولین قدم به سوی هدف بزرگ ما، به سوی جام جهانی ۲۰۲۲ برداشته شده است. باید جدی و متمرکز به کار خود ادامه دهیم و به حریف احترام بگذاریم اما همیشه به توانایی های خود ایمان داشته باشیم. زنده باد پرتغال! پیش به سوی قطر!”

 

  مادریدی‌ها باید ببرند؛ بارسلونا رئال را مجبور به واکنش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان