• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر یوردی آلبا، مدافع بارسلونا در مورد جدایی لیونل مسی از این باشگاه

اظهار نظر یوردی آلبا، مدافع بارسلونا در مورد جدایی لیونل مسی از این باشگاه

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، عملکرد درخشان عثمان دمبله درهفته‌های اخیر زیر نظر ژاوی باعث شده شایعاتی در مورد احتمال اقدام دوباره باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد با این بازیکن انجام شود. یوردی آلبا، مدافع ۳۲ ساله بارسلونا نیز به تمجید از نمایش دمبله در نیم فصل دوم پرداخته و او را یکی از بهترین وینگرهای فوتبال جهان توصیف کرد.

یوردی آلبا گفت: “فکر می‌کنم باید قرارداد عثمان دمبله را تمدید کرد. او در پست خود یکی از بهترین‌های فوتبال جهان است. دمبله با انگیزه است و البته من نمی‌دانم چه تصمیمی در سر دارد، اما امیدوارم که این بازیکن در بارسلونا باقی بماند.

خریدهای جدید در لالیگا؟ کیلیان امباپه توانایی فوق العاده و دیوانه واری داشته و قدرت خود را در دیدار مقابل رئال مادرید نشان داد. ارلینگ هالند نیز بازیکنی جوان و گلزن است. اما بازی کردن در ترکیب دورتموند و پاری‌سن ژرمن مثل نوکمپ یا برنابئو نیست و باید ببینیم آنها اینجا چه می‌کنند.

کار کردن دوباره با لوئیس انریکه؟ روابط بین ما همیشه خوب بوده است و البته او گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارد. انریکه به‌خوبی من را می‌شناسد و می‌داند که چه توانایی‌های دارم. من نیز انریکه را سال‌هاست می‌شناسم و به نظر من او یکی از بهترین مربیان در دنیا محسوب می‌شود. باید دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من هنوز تصمیمی برای ادامه حضورم در تیم ملی بعد از جام جهانی نگرفته‌ام.

جدایی لیونل مسی از بارسلونا؟ رفتن از اینجا به تیم پاری‌سن ژرمن تبعات زیادی هم برای خود لیونل مسی و هم باشگاه بارسلونا داشت، اما فوتبال این‌گونه است. جدایی مسی برای من دردآور بود و رابطه‌ای دوستانه با او داشتم. من مطمئن هستم که سال آینده عملکرد مسی در پاریس خیلی بهتر خواهد شد؛ به دلیل دوستی با او این حرف را نمی‌زنم.”

  حمله باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال با انتشار یک مطلب توهین آمیز و نژادپرستانه به مهدی طارمی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان