کالیفرنیایی‌ها به زودی می‌توانند ۴۰۰ دلار تخفیف بنزین دریافت کنند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، گاوین نیوسام، روز چهارشنبه پیشنهادی را برای کمک به مردم کالیفرنیا برای مقابله با قیمت‌های بالای بنزین در ایالات متحده، از جمله تخفیف ۴۰۰ دلاری به همه رانندگان در این ایالت، و همچنین طرحی برای رایگان کردن حمل و نقل عمومی به طور موقت اعلام کرد.

بر اساس بسته پیشنهادی ۱۱ میلیارد دلاری، ۹ میلیارد دلار به تخفیف رانندگان ثبت نام شده اختصاص خواهد یافت. رانندگان واجد شرایط ۴۰۰ دلار برای هر وسیله نقلیه و حداکثر دو وسیله نقلیه برای هر نفر که تا ۸۰۰ دلار است را دریافت خواهند کرد. این تخفیف به صورت کارت نقدی ۴۰۰ دلاری برای همه دارندگان وسایل نقلیه ثبت نام شده صادر می شود.

نیوسام در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: “ما در حال انجام اقدامات فوری هستیم تا پول را مستقیماً به جیب مردم کالیفرنیا وارد کنیم که در نتیجه مستقیم حمله پوتین به اوکراین با قیمت بنزین بالاتری نسبت به گذشته روبرو هستند.” اما این بسته همچنین بر محافظت از مردم در برابر قیمت های بی ثبات بنزین و پیشبرد حمل و نقل پاک متمرکز است.

دو میلیارد دلار دیگر برای موارد دیگر مانند حمل و نقل عمومی رایگان به مدت سه ماه هزینه خواهد شد؛ همچنین اجرای برنامه‌هایی برای توقف در تعدیل تورم نرخ مالیات بر بنزین و گازوئیل و مشوق هایی برای اولویت بندی پروژه های دوچرخه سواری و پیاده روی در سراسر ایالت.

پیشنهاد Newsom تنها یک هفته پس از آن مطرح شد که قانونگذاران کالیفرنیا پیشنهاد تخفیف مشابه ۴۰۰ دلاری بنزین برای همه مالیات دهندگان را دادند. بر اساس این پیشنهاد، هر کالیفرنیایی که مالیات خود را ثبت کند، تخفیف دریافت می کند – از جمله کسانی که ماشین ندارند یا رانندگی نمی کنند.

  شورای شهر ساکرامنتو خواستار کاهش مصرف داوطلبانه 15 درصدی در استفاده از آب شد

تیم نیوسام می گوید که قصد دارد در روزهای آینده با قانونگذاران ایالتی برای بررسی جزئیات دیدار کند. پس از تأیید، رانندگان کالیفرنیا می توانند پرداخت ها را از ماه جولای دریافت کنند. طبق اعلام استانداری، واجد شرایط بودن بر اساس ثبت نام خودرو خواهد بود، نه سوابق مالیاتی و سقف درآمدی نیز نخواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان