• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش ریوالدو به پیروزی پرگل بارسلونا مقابل رئال مادرید

واکنش ریوالدو به پیروزی پرگل بارسلونا مقابل رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، حدود دو ماه پیش و در جریان نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در عربستان بود که بارسلونا علی‌رغم ارائه نمایشی خوب و امیدوار کننده، با نتیجه ۲-۳ مقابل رئال مادرید شکست خورد تا اولین ال‌کلاسیکوی ژاوی برای او تلخ تمام شود. اما کاتالان‌ها در هفته‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده و یکی‌یکی رقبای خود را با پیروزی‌های پرگل از سر راه برمی‌دارند.

بارسلونا دو شب پیش در دیدار مقابل رئال مادرید در برنابئو نمایشی فراتر از تصور داشت و در مسابقه‌ای که فرصت‌های بسیار خوبی را نیز از دست داد، در نهایت با چهار گل ‌برابر این تیم به برتری دست یافت. اگرچه بارسلونا شانس چندانی برای فتح لالیگا در فصل جاری ندارد، اما آنها ثابت کردند تیمی متفاوت نسبت به ابتدای فصل هستند.

بعد از این پیروزی بزرگ بارسلونا در ال‌کلاسیکو واکنش‌های متفاوتی در این رابطه وجود داشته است و بسیاری به تمجید از سرمربی جوان بارسلونا پرداخته‌اند که حالا اسطوره این باشگاه یعنی ریوالدو نیز به جمع آنها پیوسته‌ است.

ریوالدو در واکنش به پیروزی پرگل بارسلونا مقابل رئال مادرید گفت: “می‌خواهم به ژاوی برای کاری که انجام داده تبریک بگویم. مدت زیادی بود که بارسلونا شادی مانند بازی روز یک‌شنبه را تجربه نکرده بود. امیدوارم همه در باشگاه با همان فروتنی و اراده ادامه دهند که بدون‌شک این اتفاق نتیجه مهمی را در پایان این فصل در پی خواهد داشت.”

  کشتی آزاد باشگاه‌های جهان با برد 51 ثانیه‌ای یزدانی آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان