• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سرمربی هلندی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سران یونایتد برای هدایت این تیم

سرمربی هلندی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سران یونایتد برای هدایت این تیم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، اخیرا منابع نزدیک به منچستریونایتد تایید کردند که این باشگاه قصد دارد مذاکرات خود را با مائوریسیو پوچتینو، لوئیس انریکه، خولن لوپتگی و اریک تن هاخ آغاز کند تا یکی از میان آنها فصل آینده هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد.

سرمربی فعلی آژاکس یعنی اریک تن هاخ پیش از این مورد توجه دو باشگاه انگلیسی دیگر یعنی تاتنهام و نیوکاسل نیز قرار داشته اما به نظر می‌رسد منچستریونایتد عزم کاملا جدی برای به‌خدمت گرفتن این هلندی دارد.

در همین راستا نشریه دیلی میل انگلیس مدعی شده که منچستریونایتد مذاکرات اولیه خود را با اریک تن هاخ آغاز کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که این سرمربی هلندی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سران یونایتد برای هدایت این تیم محسوب می‌شود.

منچستر یونایتد قصد دارد در این زمینه کاملا محتاط عمل کند و مدیران این باشگاه تحقیقات کاملی را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم آغاز کرده‌اند و انجام مذاکرات طی هفته‌های آتی در دستورکار سران این باشگاه قرار گرفته است.

همچنین توماس توخل نیز یکی دیگر از گزینه‌های هدایت منچستریونایتد محسوب می‌شد اما این باشگاه معتقد است که در مقطع کنونی نمی‌تواند سرمربی آلمانی را به اولدترافورد بیاورد. باشگاه چلسی اکنون با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و به نظر می‌رسد که جدایی توماس توخل از این تیم زمان‌بر خواهد بود و از طرف دیگر یونایتد نیز نمی‌تواند فرصت را از دست بدهد.

گفتنی است از زمانی که رالف رانگنیک هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت، گفته شد که مائوریسیو پوچتینو اصلی‌ترین گزینه سران باشگاه برای هدایت این تیم در فصل آینده محسوب می‌شود اما به دلیل نتایج ضعیف پاری‌سن‌ژرمن شانس سرمربی آرژانتینی کاهش یافته و به نظر می‌رسد که حالا تن هاخ به اصلی‌ترین گزینه شیاطین سرخ تبدیل شده است.

  هفدهمین پیروزی متوالی برای تیم بسکتبال فینیکس سانز در لیگ NBA آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان