• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ماندگاری کینگزلی کومان ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در این تیم

ماندگاری کینگزلی کومان ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در این تیم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، کینگزلی کومان سال ۲۰۲۰ در فینال لیگ قهرمانان موفق به باز کردن دروازه پاری‌سن‌ژرمن شده و قهرمانی بایرن مونیخ را مسجل کرد. این ستاره فرانسوی که اخیرا قرارداد خود را با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده، مدعی شد اگر بایرن سه بار متوالی فتح اروپا شد شاید به فکر جدایی از این باشگاه افتد.

کینگزلی کومان گفت: دیدار با ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا؟ این سخت‌ترین قرعه برای بایرن مونیخ نیست، اما فراموش نکنیم آنها در مرحله قبل یوونتوس را حذف کردند. ما در بازی رفت خود مقابل سالزبورگ متوجه این موضوع شدیم که بازی کردن در هیچ مسابقه‌ای در لیگ قهرمانان، هرگز آسان نیست.

احتمال جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به انگلیس یا اسپانیا؟ من به‌تازگی قرارداد خود را با باشگاه بایرن مونیخ تمدید کرده‌ام و دوره قرارداد جدیدم هنوز شروع نشده است. در حال حاضر بررسی این موضوع واقعا برای من معنا ندارد. اگر تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردم، به این دلیل است که من واقعا درگیر پروژه باشگاه بوده و می‌خواهم در این تیم باقی بمانم. اگر روزی سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان اروپا در لباس بایرن مونیخ را کسب کنم، شاید آن موقع به فکر انتقال به تیم دیگری باشم، اما حالا چنین مسئله‌ای در ذهن من وجود ندارد.

  لس‌آنجلس لیکرز با یک کامبک رویایی، موفق به شکست پورتلند شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان