کلاهبردار ۱۰ میلیون دلاری در دادگاه سن حوزه

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، دادستان فدرال اعلام کرد که یک کارمند سابق اپل به کلاهبرداری بیش از ۱۰ میلیون دلار از این غول فناوری با گرفتن رشوه، سرقت تجهیزات و پولشویی متهم شده است.

دیرندرا پراساد، ۵۲ ساله، به مدت ۱۰ سال به عنوان خریدار در بخش زنجیره تامین خدمات جهانی اپل کار کرد. یک پرونده جنایی فدرال که روز جمعه افشا شد، ادعا می کند که او از موقعیت خود برای کلاهبرداری از شرکت در چندین طرح، از جمله سرقت قطعات و وادار کردن شرکت به پرداخت هزینه اقلام و خدماتی که هرگز دریافت نکرده است، سوء استفاده کرده است.

دفتر دادستانی ایالات متحده در سن حوزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: دادگاه به دولت فدرال اجازه داده است تا پنج ملک و حساب مالی به ارزش حدود ۵ میلیون دلار از پراساد را مصادره کند و دولت به دنبال حفظ این دارایی‌ها به عنوان عواید جرم است.

قرار است پراساد پنجشنبه آینده در دادگاه حاضر شود تا به اتهامات شرکت در یک توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری، پولشویی و فرار مالیاتی پاسخ دهد.

پراساد قرار است هفته آینده برای اولین بار در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در سن حوزه ظاهر شود. کلاهبرداری، پولشویی و فرار مالیاتی هر کدام حداکثر پنج تا ۲۰ سال محکومیت دارند، اما دستورالعمل های مجازات و صلاحدید قضات به این معناست که اکثر افرادی که در دادگاه فدرال به دلیل کلاهبرداری محکوم می شوند کمتر از حداکثر مجازات محکوم می شوند.

  اولین مورد انسانی ابتلا به ویروس نیل غربی در سال جاری، در شهرستان یولو گزارش شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان