• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اولین ال کلاسیکو بدون حضور سرخیو راموس و لیونل مسی برگزار خواهد شد

اولین ال کلاسیکو بدون حضور سرخیو راموس و لیونل مسی برگزار خواهد شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بعد از مدت ها ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو برگزار شده و این دیدار بدون حضور سرخیو راموس و لئو مسی، دو ستاره بزرگ رئال مادرید و بارسلونا در دو دهه اخیر آغاز خواهد شد؛ دو بازیکنی که اهمیت دیدارهای ال کلاسیکو در سال های گذشته را بالا برده و حساسیت و تنش بین این دو تیم پرطرفدار را افزایش دادند. حالا راموس و مسی در پاری سن ژرمن حضور دارند، اما واقعیت با آنچه آنها هنگام انتقال به این تیم تصور می کردند، بسیار متفاوت است. احتمالا این دو نفر حاضرند همه چیز خود را بدهند تا امشب در ال کلاسیکو در زمین حاضر باشند.

شواهد نشان می دهد که انتقال به پاریس بهترین تصمیم ممکن برای مسی و راموس نبود. هر دو نفر با چشمانی اشک بار و صدایی غمگین تیم خود را ترک کرده و راهی فرانسه شدند. راموس در هفته های پایانی در مادرید از مواضع خود عقب نشینی کرده و قصد تمدید با رئال مادرید داشت، اما این اتفاق دیگر ممکن نبود. مسی نیز بارها تا مرز تمدید با بارسلونا پیش رفت و در نهایت این اتفاق رخ نداد. هشت ماهي كه آنها در پاريس بوده اند هيچ شباهتي به گذشته این دو بازیکن ندارد. مصدومیت و افت محسوس، دو بازیکنی که روزگاری شکست ناپذیر به نظر می رسیدند را از دوران آرمانی دور کرده است.

راموس پس از طی کردن چهارده ماه مصدومیت های متوالی به دنبال تولدی دوباره و اثبات مجدد خود است. اما تا زمانی که او در پنج بازی متوالی در ترکیب پاری سن ژرمن حاضر نباشد، احساسی مانند یک بازیکن در راموس وجود نخواهد داشت. حضور داوطلبانه او در خانه در مرحله دوم مرحله یک هشتم نهایی برابر رئال مادرید و سفر به اسپانیا، به راموس کمک کرد تا بفهمد دقیقا چه چیزی را از دست داده است.

  کارلو آنچلوتی: وینیسیوس بی‌رقیب و بهترین بازیکن فوتبال دنیاست

مسی نیز هنوز با محیط جدید خود تطبیق نیافته است. پاریس بارسلونا نیست و پاری سن ژرمن نیز شرایط خوبی ندارد. اما مانند راموس، مسی نیز نتوانسته نمایش درخشان و گذشته خود را تکرار کند. حالا صحبت از رقم خوردن سناریوی متفاوتی برای آینده است و حتی برخی شایعات عجیب به بازگشت احتمالی این دو بازیکن به خانه‌ خود اشاره می‌کنند، اما این اخبار متعلق به آرمان‌شهر است.

انتظار بازگشت راموس و مسی به رئال مادرید و بارسلونا را نداشته باشید. اگرچه پایتخت فرانسه به دو شهر مهم اسپانیا نزدیک بوده، اما فاصله بین آنها بسیار زیاد است. قطعا پاری سن ژرمن اجازه جدایی این دو بازیکن را نخواهد داد و البته بارسلونا و رئال مادرید هم معلوم نیست خودشان برای خرید مسی و راموس اقدام کنند. اما در یک مورد تردیدی وجود ندارد؛ آنچه مشخص است این است که ال کلاسیکو امروز دلتنگ این دو فوق ستاره خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان