• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم عبدالصمد ازلزولی هافبک تهاجمی بارسلونا برای بازی در تیم ملی مراکش

تصمیم عبدالصمد ازلزولی هافبک تهاجمی بارسلونا برای بازی در تیم ملی مراکش

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا در فصل جاری دست به جوان گرایی در ترکیب خود زده و عبدالصمد ازلزولی که بسیاری او را عبده خطاب می کنند، یکی از بازیکنان جوانی بوده که به ترکیب اصلی بلوگرانا راه یافته است. عبدالصمد ازلزولی در این فصل تا به حال ۱۱ بار با لباس بارسلونا در میادین ظاهر شده و یک بار نیز موفق به گلزنی شده است. این بازیکن هم قادر است برای تیم ملی اسپانیا و هم مراکش بازی کند و در ماه های اخیر اخباری در مورد تردید او در این رابطه منتشر شده است.

طبق ادعای مارکا، عبده که به دلیل مصدومیت چندین هفته است که قادر به همراهی بارسا نیست در نهایت تصمیم گرفته تا برای مراکش به میدان برود. قبل از ژانویه او پیشنهاد حضور در مراکش برای جام ملت های آفریقا را رد کرد ولی پس از ینکه جایگاهش در تیم اول بارسا از دست رفت و طبعا شانس حضورش در تیم ملی اسپانیا نیز کاهش یافت، حالا تصمیم دارد برای مراکش به میدان برود.

این بازیکن اخیرا با انتشار یک استوری در فضای مجازی و در شبکه اجتماعی اینستاگرام، شایعات در این رابطه را افزایش داده است. در این استوری، عبده با لباس تیم ملی فوتبال مراکش و شکلک ساعتی که روی آن به زودی نوشته شده است، دیده شده است.

  محرومیت دو هفته‌ای مسی در پی اس جی پس از سفر بدون مجوز وی به عربستان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان