• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جوکار از احتمال بازگشت خود به دنیای کشتی خبر داد

جوکار از احتمال بازگشت خود به دنیای کشتی خبر داد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، میثم مصطفی جوکار در مورد وضعیت این روزهایش اظهار داشت: در یک باشگاه در تهران تمرین کشتی می‌دهم. آخرین وزنی که در آن کشتی گرفتم ۹۲ کیلوگرم بود. خسته شده بودم و دیگر کشتی نگرفتم. شاید روزی دوباره به کشتی برگردم.

وی در مورد انتقاداتی که ازهیئت کشتی همدان می‌شود، تصریح کرد: حدود ۴ سال پیش بود که انتخابات هیئت استان برگزار شد و من هم جزو رای‌دهندگان بودم. در آن وقت عده‌ای از مربیان و داوران همدان سمت رحیم‌فر رفتند و ما که می‌دانستیم او به درد کشتی استان نمی‌خورد، در انتخابات با او نبودیم. او با اختلاف کمی در رای‌گیری، رئیس هیئت شد و البته همه بعد از یک سال به حرف ما رسیدند که این آقا به درد کشتی نمی‌خورد.

جوکار ادامه داد: متاسفانه بدعتی بد در شهر همدان ایجاد شده که هیئت کشتی را برای خود پله می‌کنند. همه در کشتی استان دیده می‌شوند چون کشتی ورزش اول همدان است و می‌شود در این فضا دیده شد. من و مسعود (جوکار) در ابتدا از یاری حمایت کردیم چون گفته بودند مدیر خوبی است و می‌تواند پول بیاورد. کشتی پایه معطل بودجه است که بتواند اردو و مسابقه برگزار کند. باید برای مربیان سازنده و به حرکت درآمدن کشتی در استان هزینه کرد، ما این فکر را داشتیم که از یاری حمایت کردیم اما آن چیزی که فکر می‌کردیم اتفاق نیفتاد.

این کشتی‌گیر همدانی که چندین مدال قهرمانی آسیا در کارنامه‌اش دارد، تاکید کرد: من قهرمان بازی‌های آسیایی هستم، در جام‌جهانی حضور داشتم و مدال قهرمانی آسیا دارم اما هیئت کشتی حال من را هم نمی‌پرسد. البته که نیازی هم به این کار ندارم، الان هم در تهران کارم را دنبال می‌کنم اما حیف از کشتی همدان که به این روز افتاده است. این صحبت‌ها را با رئیس فدراسیون درمیان گذاشتم و از او خواستم فکری به حال کشتی همدان کند.

  عدم تمایل پاری‌سن ژرمن به فروش مائورو ایکاردی

جوکار با اشاره به نتیجه ضعیف تیم جوانان همدان در مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: وقتی قهرمان جهان و المپیک یک استان بیرون از گود باشند، چه کسی قرار است سازندگی کند؟ چه کسی صلاح دانسته که مسعود جوکار و سعید ابراهیمی نباشند؟ اینها نباشند چه کسی باشد؟ یاری در این سال‌ها هیچ کدام از وعده‌هایش را عملی نکرد. چند سال پیش، قبل از شیوع کرونا، تیم همدان در آستانه مسابقات کشوری ناقص بود و کشتی‌گیر ۹۲ کیلو هم نداشتند. سه سال بود کشتی نگرفته بودم اما به خاطر تیم استان تا فینال آمدم و برای تیم استان امتیاز آوردم. حتی خودم هزینه کردم و مربی با خودم بردم، اما علاوه بر اینکه یک خسته نباشید هم به من نگفتند، نوشتند چرا میثم جوکار با این سنش آمده کشتی گرفته و حتی من را کوبیدند. اینها آدم را ناراحت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان