• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مشخص شدن برنامه‌ی لیونل مسی برای فصل بعد

مشخص شدن برنامه‌ی لیونل مسی برای فصل بعد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا و با امضای قراردادی دو ساله به پی اس جی ملحق شد. با این حال این بازیکن آرژانتینی موفق نشده درخشش در ترکیب بارسلونا را در پاریس تکرار کند و روزهای سختی را در ترکیب این باشگاه فرانسوی تجربه کرده است. او در لیگ تنها دو گل به ثمر رسانده که آماری اسفناک است.

یکشنبه گذشته در پارک دو پرنس پاریس، هواداران پی اس جی به شدت علیه لیونل مسی و نیمار موضع گرفتند. آنها خشمگین از شکست برابر رئال و کنار رفتن از لیگ قهرمانان، مسی و نیمار را مقصر اصلی می دانستند.

هرگاه نیمار و لیونل مسی پا به توپ می شوند صدای سوت های اعتراضی از بخش های مختلف ورزشگاه به گوش می رسد. نیمار با این شرایط بیگانه نیست و دو سال و نیم پیش که قصد ترک پاریس را داشت، شرایط مشابهی را تجربه کرد ولی لیونل مسی هرگز در طول دوران فوتبالش توسط هواداران خودی هو نشده بود اما امروز این شرایط تلخ را به چشم دید.

مسی تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و ادامه این شرایط شاید باعث تصمیماتی دیگر از سوی او شود. فوق ستاره آرژانتینی با خشم هواداران روبرو شده و این شاید آخرین ماه های حضورش در پاریس باشد.

در حالی که شایعات مربوط به احتمال بازگشت مسی به بارسا شنیده می شود اما مارکا ادعا کرد که فوق ستاره آرژانتینی نه تنها تمایلی برای جدایی ندارد که به خاطر شخصیت برنده اش ازحالا منتظر فصل بعد است تا پاسخ خوبی به منتقدانش بدهد.

  اظهار نظر ریو فردیناند مدافع سابق منچستریونایتد درباره‌ی بازی فیل فودن

مسی اعتقاد دارد که در اولین فصل حضور در پی اس جی به دلیل تجربه کردن شرایطی کاملا متفاوت و برخی مصدومیت ها نتوانست خود را مطابق انتظار وفق بدهد ولی اطمینان دارد که فصل بعد همه چیز متفاوت خواهد بود. مهم نیست فصل بعد چه کسی سرمربی پی اس جی خواهد بود و مسی تحت هر شرایطی قصد ماندن دارد تا ثابت کند که تنها در بارسلونا یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان