• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • آرنولد شوارتزنگر در پیامی به مردم روسیه حقیقت را در مورد جنگ در اوکراین می گوید

آرنولد شوارتزنگر در پیامی به مردم روسیه حقیقت را در مورد جنگ در اوکراین می گوید

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، آرنولد شوارتزنگر، فرماندار سابق کالیفرنیا، روز پنجشنبه پیامی صمیمانه خطاب به مردم روسیه ارسال کرد. او در این پیام ویدئویی ضبط شده، از تبلیغات و اطلاعات نادرست استفاده شده توسط کرملین در پیشبرد دستور کار خود در حالی که آنها به حمله و تخریب اوکراین ادامه می دهند، سخن گفت .

این بازیگر سیاستمدار، این پیام را در ارتباط با وب سایت attn.com در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

این ویدیو حاوی تصاویری از زمانی است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ماه گذشته به ارتش خود دستور داد تا به کشور همسایه خود حمله کنند و حال برای مردم جهان بسیار آشنا شده است. ساختمان‌های مسطح و تصاویری از ویرانی جنگ، همراه با صدای شوارتزنگر.

شوارتزنگر می گوید: «این جنگ مردم روسیه نیست. او به پناهندگانی که عمدتاً زنان، کودکان و سالمندان فرار می‌کنند، اشاره می‌کند و اینکه چگونه این امر باعث یک بحران انسانی ویرانگر شده است.

او می گوید: روسیه به دلیل وحشیگری خود اکنون از جامعه ملت ها جدا شده است.

شوارتزنگر مقاومت شدید مردم اوکراین را که برای محافظت از کشور خود می جنگند، برجسته کرد. به همین دلیل، هزاران سرباز روسی کشته شده اند، تجهیزات نظامی منهدم شده و رها شده است.

در پایان، شوارتزنگر این جنگ را یک جنگ غیرقانونی می خواند و در ادامه از پوتین می خواهد که آن را متوقف کند. او به روس‌هایی که برای اعتراض به تهاجم به خیابان‌ها آمده‌اند اشاره می‌کند و آنها را به خاطر شجاعتشان می‌ستاید و آنها را قهرمانان جدید خود می‌داند.

  سرقت چندین خودرو در محوطه دانشگاه ساکرامنتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان