• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نظر داوید آلابا درباره‌ی اولین مصافش برابر بارسا

نظر داوید آلابا درباره‌ی اولین مصافش برابر بارسا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، یکشنبه پیش رو در برنابئو رئال مادرید میزبان بارسلونا خواهد بود. رئال صدرنشین بلامنازع لالیگاست و برابر بارسایی قرار می گیرد که با ژاوی کاملا متحول شده است. در ۵ ال کلاسیکوی قبلی، رئال پیروز شده و بارسا از سه سال پیش دیگر نتوانسته رنگ برد برابر رئال را ببیند. بارسا اگر به فاصله ۱۰ هفته تا پایان لالیگا، می خواهد اندک شانس هایی برای قهرمانی داشته باشد، باید رئال را شکست دهد. تساوی در این بازی مسیر رئال به سمت قهرمانی را هموار خواهد کرد.

داوید آلابا، مدافع اتریشی که در بازی رفت دو تیم توانست یکی از دو گل رئال را در نوکمپ به ثمر برساند، در مورد بازی پیش رو گفت:« نه تنها در اتریش که در آلمان و تمام دنیا ال کلاسیکو یک بازی خاص است. این دیداری است که همه دوست دارند تماشایش کنند.»

آلابا ادامه داد:« تیم در شرایط خوبی قرار دارد و همه روی فرم هستیم. رئال روی دور برد است و می دانیم که باید همین روند را حفظ کنیم. فاکتورهای زیادی برای پیروزی در این بازی دخیل هستند و ما باید همه توان مان را بگذاریم. این اولین سال حضورم در رئال است، اولین ال کلاسیکو برایم خیلی خاص بود و تجربه بزرگی شد. گلزنی کردم و همیشه آن بازی در یادم خواهد ماند. یک هفته مانده به بازی همه چیز تحت تاثیر ال کلاسیکو قرار می گیرد و جوی کاملا متفاوت ایجاد می شود. همین‌هاست که ال کلاسیکو را از دیگر بازی ها متمایز می کند.»

 

  استانداردهای رونالدو برای تبدیل النصر به قدرت اول عربستان و آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان