• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حضور ژاوی هرناندز باعث شد تا بارسلونا دو ماه اخیر را بدون شکست سپری کند

حضور ژاوی هرناندز باعث شد تا بارسلونا دو ماه اخیر را بدون شکست سپری کند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، مطمئناً هنوز کسانی وجود دارند که بخواهند ارزش کار ژاوی در بارسلونا را پایین بیاورند و حتی اثراتی که این مربی روی بلوگرانا گذاشته را زیر سوال ببرند. اما حقیقت این است که آمدن سرمربی اسپانیایی تغییراتی اساسی در بارسلونا به وجود آورده است.

نتایج فوق‌العاده ژاوی با بارسلونا باعث شده این تیم وضعیت فوق‌العاده بهتری در لالیگا پیدا کند و حتی رتبه دومی سویا را هم به خطر بیندازد. بارسا همچنین شب گذشته مقابل گالاتاسرای به پیروزی رسید تا همچنان به راه خود در رقابت‌های لیگ اروپا ادامه دهد.
برای تایید این احساسات خوب که تیم منتقل می کند، کافی است به گذشته نگاه کنید و مطمئن شوید که آخرین شکست بلوگرانا به ۲۰ ژانویه در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس برمی گردد.(۳- ۲) جایی که شاگردان مارسلینو برای حذف بارسلونا به وقت‌های اضافی نیاز داشتند. از آن زمان، شاگردان ژاوی یازده بازی انجام داده اند که با در نظر گرفتن لالیگا و لیگ اروپا را، رکورد هشت برد و سه تساوی را در کارنامه خود دارند.
سپس اتلتیکو (۴-۲)، اسپانیول (۲-۲)، ناپولی (۱-۱)، والنسیا (۱-۴)، ناپولی (۲-۴)، اتلتیک (۲-۴) ۴-۰)، الچه (۱-۲)، گالاتاسرای (۰-۰)، اوساسونا (۴-۰) و گالاتاسرای (۱-۲).

در رقابت‌های لیگ آنها ۱۲ بازی بدون شکست را پشت سر می‌گذارند. باید به یاد داشته باشید که آنها هنوز در آغاز دوران ژاوی بودند. این چهارمین بازی او روی نیمکت و تیم همچنان در حال تطبیق با سبک جدید بود. از آن زمان، هشت برد و چهار تساوی حاصل شده که بلوگرانا را با پنج امتیاز کمتر از سویا، و البته با یک بازی کمتر از این تیم، به رده سوم رسانده است.

  کاپیتان‌های بارسلونا ترتیب یک ضیافت شام را برای امشب داده‌اند که در آن ژاوی حضور ندارد

در هر صورت بارسلونا یکشنبه یک آزمون سخت را پیش‌روی خود می‌بیند. در صورتی که ژاوی بتواند تیمش را زنده از سانتیاگو برنابئو بیرون بیاورد به جرأت می‌توان گفت که دیگر پایه‌های یک تیم فوق‌العاده نهاده شده که می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان