• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش نیمار به حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا

واکنش نیمار به حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، حذف مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون شک یکی از بزرگ‌ترین ضربه های سالیان اخیر به پی‌اس‌جی بود. یکی از مواردی که بیشتر مورد انتقاد قرار گرفت نیمار بود که یکشنبه گذشته در پارک‌دو‌پرنس هو شد و همچنین مورد انتقاد شدید رسانه های فرانسوی نیز قرار گرفت.

در مراسمی که توسط یکی از حامیان مالی ترتیب داده شده بود نیمار درباره شکست برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. او گفت: “این چند روز پیچیده بود، چند هفته پیچیده برای ما. ما نمی خواستیم ببازیم. ما برای آن اینجا نبوده و برنامه ریزی نکرده بودیم. هیچ کس روی چنین چیزی شرط بندی نکرده بود. بلکه برعکس.
ما تمام تلاش خود را انجام دادیم. متعهد بودیم و برای رسیدن به پیروزی جنگیدیم. من بعد از مصدومیت برگشتم و تمام توان آن را به کار گرفتم؛ حتی اگر این به معنای باخت بود. حداقل به عنوان یک تیم ما تمام تلاش خود را انجام دادیم.”

علاوه بر این، نیمار اضافه کرد که زندگی یک ورزشکار بسته به نتایج کاملاً تغییر می کند: ” این زندگی یک ورزشکار است. یک روز شما آنجا هستید و مسابقه را باخته اید، اما می توانید در مدت زمان کوتاهی شرایط را برگردانید، فوتبال اتفاقی خوشحال کننده برای چنین چیزهایی است.”

  آرتور ویدال: مسی در بارسلونا می‌ماند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان