• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تمدید قرارداد با رابرت لواندوفسکی، توسط باشگاه بایرن مونیخ

تمدید قرارداد با رابرت لواندوفسکی، توسط باشگاه بایرن مونیخ

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بایرن مونیخ می‌خواهد قرارداد رابرت لواندوفسکی را تمدید و این ستاره ارزشمند را پس از سال ۲۰۲۳ حفظ کند. آنها می‌دانند که حضور لواندوفسکی چقدر برای تیم مهم است و از طریق یولیان ناگلزمان به این بازیکن در مورد تمدید قرارداد اطمینان داده‌اند. اما مدیران باشگاه شرایط را به شکلی نمی‌بینند که خیلی زود با پینی زاهاوی، مدیر برنامه لواندوفسکی مذاکره کنند. او خواستار افزایش دستمزد برای لواندوفسکی خواهد شد و قطعا این رقم از سقف دستمزد ۲۵ میلیون یورویی فراتر می‌رود.

پس از مذاکرات طولانی مدت و البته شکست خورده برای داوید آلابا، مدیران بایرن مونیخ از مبارزه پرهزینه دیگری با زاهاوی این بار در مورد لواندوفسکی اجتناب می‌کنند. انتقال این مدافع اتریشی به رئال مادرید برای بایرن سنگین تمام شد و آنها خواهان تکرار این اتفاق تلخ نیستند.

البته بایرن مونیخ شرایط جذب ارلینگ هالند را نیز بررسی می‌کند، اما آنها حاضر نیستند کل بسته ۳۰۰ میلیون یورویی شامل پاداش قرارداد، دستمزد و البته کمیسیون مینو رایولا را پرداخت کنند. منچسترسیتی در حال حاضر به ارلینگ هالند دستمزد ناخالص ۳۵ میلیون یورو در سال ارائه داده و سقف دستمزد در بایرن ۲۵ میلیون یورو است. لواندوفسکی هنوز تصمیمی قطعی در مورد آینده خود نگرفته است و البته هدف باشگاه روشن شدن وضعیت این بازیکن و در حالت خوب، تمدید قرارداد نهایتا تا پایان فصل است. آنها نمی‌خواهند با شنیدن شایعات فراوان در مورد آینده لواندوفسکی راهی تعطیلات پیش فصل در تابستان و ژوئن شوند و تکلیف این بازیکن باید تا پایان فصل روشن شود.

  مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لیست خرید باشگاه آرسنال انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان