• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نظر اونای امری، سرمربی ویارئال‌ درباره‌ی عملکرد تیمش مقابل یوونتوس

نظر اونای امری، سرمربی ویارئال‌ درباره‌ی عملکرد تیمش مقابل یوونتوس

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته یکی از شگفتی‌های لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد و ویارئال موفق شد با سه گل آن هم در تورین یوونتوس را شکست دهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. زیردریایی‌های زرد برای اولین بار در ۱۳ سال گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ حاضر می‌شوند که این ارزش کار اونای امری را دو چندان می‌کند.

اونای امری، سرمربی ویارئال بعد از پایان بازی دیشب گفت: “چنین بازی‌هایی همیشه پر از سختی‌های زیاد است. دروازه‌بان ما کار بزرگی انجام داد و از طرف دیگر تیر افقی دروازه نیز یکی از خوش شانسی‌های ما بود. ما دفاع عمیقی انجام دادیم اما بعد از آن قدم رو به جلو برداشتیم و توانستیم به دفاع یوونتوس که کمتر به حریف اجازه می‌دهد، نفوذ کنیم. پس از گل اول فضای بیشتری برای ما به‌وجود آمد و نهایتا در ۱۵ دقیقه پایانی نهایت استفاده را از آن بردیم.”

امری در ادامه گفت: “من عاشق لیگ اروپا هستم، اما اکنون می‌خواهم از لیگ قهرمانان لذت ببرم. تمام تجربیات گذشته کمک کرد. امروز وقت آن بود که ببینیم آیا می‌توانیم یکی از مدعیان مسابقات را حذف کنیم یا خیر. لحظه خاصی بود و حالا می‌خواهیم از آن لذت ببریم. البته تیم این را می‌داند که برای انجام کارهای خارق العاده باید بیشتر تمرین کند و تلاش بیشتری انجام دهد.
فوتبال ایتالیا هنوز در سطح بالایی قرار دارد، درست مثل انگلیس، اسپانیا و آلمان. چنین اتفاقاتی در لحظه رخ می‌دهد. ‌گاسپرینی و مکس آلگری را دوست دارم هر چند که آنها سبک متفاوتی نسبت به من دارند.”

  وضعیت کشتی‌گیران ایرانی مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان – اردن

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان