جمهوری‌خواهان کالیفرنیا بر تعلیق مالیات بنزین تاکید می‌کنند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، قانونگذاران ایالتی جمهوری‌خواه در روز دوشنبه با رسیدن قیمت‌ها به سطوح تاریخی، تلاش کردند رای به تعلیق مالیات ۵۱ سنت بر بنزین کالیفرنیا را اجرا کنند.

برخی از دموکرات‌ها گفتند که این مالیات لازم است، اما جمهوری‌خواهان می‌گویند که ایالت بودجه لازم برای خروج از آن را دارد.

رانندگان این منطقه، بالاترین قیمت بنزین ثبت شده را در کالیفرنیا پرداخت می‌کنند. طبق گزارش AAA، میانگین قیمت در سراسر ایالت حدود ۵٫۷۴ دلار است. حذف مالیات بنزین می تواند ۵۰ سنت در هر گالن برای رانندگان صرفه جویی ایجاد کند.

این بار اضافی که تنها بر دوش مردم کالیفرنیا است، نتیجه رویدادهای سیاسی بین المللی نیست. این نتیجه انتخاب‌های سیاسی ایالت ما است و یکی از این انتخاب‌ها این است که بیش از هر ایالت دیگری مالیات بر بنزین اعمال کنیم.

رهبران قانونگذار دموکرات گفته‌اند که نگرانی‌هایی در مورد دست زدن به مالیات بنزین ایالتی دارند، زیرا نمی‌خواهند بودجه حیاتی را از تعمیر جاده‌ها، عملیات ترانزیتی، مشاغل و سایر منابع حذف کنند. آنها گفتند که امیدوارند به زودی نوعی تخفیف مالیاتی برای خانواده‌ها و مشاغل کوچک فراهم کنند.

دموکرات ها هنوز جزئیات خاصی در مورد پیشنهادات خود برای کاهش مالیات منتشر نکرده اند. طرح تعلیق مالیات بنزین هنوز برای رسیدگی تعیین نشده است.

 

  ساکنان بی اریا برای طوفان دیگری آماده می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان