• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آمادگی کریستیانو رونالدو برای دیدار امشب مقابل اتلتیکو مادرید

آمادگی کریستیانو رونالدو برای دیدار امشب مقابل اتلتیکو مادرید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد امشب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید است.
دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه خانگی اتلتیکو برگزار شد و با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا همه چیز به دیدار برگشت موکول شود.
این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای رونالدو و یونایتد برخوردار است و آنها امیدوار هستند که با پیروزی برابر این تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بتوانند شرایط خود را تا حد زیادی بهبود ببخشند.
رونالدو با انتشار پستی در اینستاگرام خود سعی کرده که به هم تیمی‌هایش روحیه و انگیزه دهد. این بازیکن پرتغالی در صفحه رسمی‌اش در این شبکه اجتماعی نوشت: «فردا (سه‌شنبه) یکی از آن روزهایی است که همه ما منتظرش بوده‌ایم. یکی از آن موقعیت‌هایی که به تمام دنیا نشان دهیم چرا اولدترافورد به تئاتر رویاها معروف است.»

او با اشاره به شرایط حساس این بازی از هواداران یونایتد خواست که در ورزشگاه حاضر شوند و از آنها حمایت کنند: «بیایید این جو فوق العاده‌ای که در بازی خانگی اخیرمان ساختیم را بار دیگر ایجاد کنیم و رویاهایمان در لیگ قهرمانان را زنده نگه داریم! ما منچستریونایتد هستیم! بیایید این کار را با هم انجام دهیم! بزنید بریم شیاطین!»
رونالدو روز شنبه مهره کلیدی یونایتد در کسب پیروزی ۲-۳ برابر تاتنهام در آستانه بازی برابر اتلتیکو مادرید بود و با هت تریکی که در این بازی کرد نشان داد بار دیگر در حال بازگشت به دوران اوج است و می‌تواند در بازی برابر این باشگاه اسپانیایی خطرساز ظاهر شود.

  کاهش ظرفیت ورزشگاه‌های ایتالیا به دلیل افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان