• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شانس دوباره‌ی حضور مسی به بارسلونا غیرممکن شد

شانس دوباره‌ی حضور مسی به بارسلونا غیرممکن شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، یکشنبه در پارک دو پرنس پاریس، هواداران پی اس جی به شدت علیه لیونل مسی و نیمار موضع گرفتند. آنها خشمگین از شکست برابر رئال و کنار رفتن از لیگ قهرمانان، مسی و نیمار را مقصر اصلی می دانستند. ساعاتی پس از هو شدن مسی در پاریس، عثمان دمبله در ترکیب بارسا نمایش درخشانی برابر اوساسونا داشت و دو پاس گل در برتری ۴-۰ آبی اناری ها داد. خیلی زود شایعاتی در مورد تمدید قرارداد دمبله با بارسا و نیز بازگشت لیونل مسی به این باشگاه منتشر شد اما موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به بارسلونا هر دو شایعه را تکذیب کرد.

موندودپورتیوو امروز نوشت که از ژانویه و با پایان نقل و انتقالات زمستانی، هیچ تماسی از سوی مدیر برنامه های دمبله با سران باشگاه گرفته نشده و در بارسلونا به این یقین رسیده اند که دمبله زمستان با باشگاهی دیگر(پی اس جی یا نیوکاسل) تمام کرده است. در واقع این ماه های پایانی حضور دمبله در باشگاه کاتالان است و جدایی او را باید قطعی دانست.

همچنین بر خلاف شایعات، از سوی پدر مسی نیز هیچ تماسی با باشگاه بارسلونا گرفته نشده و آنها درک می کنند که هواداران پی اس جی از ناکامی در اروپا ناراحت و غمگین باشند. به خصوص که مسی تا ۲۰۲۳ با پی اس جی قرارداد دارد و این باشگاه بارها ثابت کرده است که بازیکنان بزرگ تحت قرارداد خود را هرگز از دست نمی دهد. در مورد بازگشت مسی شاید تابستان ۲۰۲۳ و با اتمام قراردادش، بتوان دقیق تر اظهارنظر کرد.

  اللهیار صیادمنش، گزینه روی میز باشگاه فنرباغچه ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان