• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • میانگین قیمت بنزین آمریکا طی دو هفته ۲۲ درصد افزایش یافت و به ۴٫۴۳ دلار رسید

میانگین قیمت بنزین آمریکا طی دو هفته ۲۲ درصد افزایش یافت و به ۴٫۴۳ دلار رسید

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، میانگین قیمت بنزین درجه یک ایالات متحده در دو هفته گذشته با ۷۹ سنت افزایش به رکورد ۴٫۴۳ دلار در هر گالن رسید.

تریلبی لاندبرگ، تحلیلگر صنعت از لوندبرگ، یکشنبه گفت که قیمت جدید ۳۲ سنت از بالاترین رکورد قبلی ۴٫۱۱ دلاری که در جولای ۲۰۰۸ ثبت شده بود، فراتر رفته است.

وی گفت که این قیمت احتمالاً در کوتاه مدت بالا باقی خواهد ماند زیرا هزینه‌های نفت خام در بحبوحه نگرانی‌های عرضه جهانی پس از حمله روسیه به اوکراین افزایش می‌یابد.

قیمت بنزین مدت‌ها قبل از حمله روسیه به اوکراین در حال افزایش بود زیرا تقاضای پس از قرنطینه باعث افزایش قیمت ها شده است. قیمت نفت خام در اوایل سال ۲۰۲۰ به دلیل تعطیلی اقتصادهای سراسر جهان به دلیل کووید-۱۹ کاهش یافت – قیمت معاملات آتی حتی منفی شد، به این معنی که برخی از فروشندگان برای خرید نفت به خریداران پول پرداخت می کردند. با این حال، به دلیل اینکه تقاضا سریع‌تر از خروج نفت توسط تولیدکنندگان و خشک شدن ذخایر نفت بهبود یافت، قیمت‌ها بازگشتند.

و حال، افزایش قیمت پس از شروع جنگ شتاب گرفت.

در سراسر کشور، بالاترین میانگین قیمت بنزین معمولی در منطقه خلیج سن فرنسیسکو با ۵٫۷۹ دلار به ازای هر گالن است. کمترین میانگین در تولسا، اوکلاهاما با ۳٫۸۰ دلار در هر گالن است.

بر اساس این نظرسنجی، میانگین قیمت گازوئیل نیز افزایش یافت و با ۱٫۱۸ دلار در طی دو هفته، به ۵٫۲۰ دلار در هر گالن رسید. قیمت دیزل ۲٫۱۱ دلار بیشتر از یک سال پیش است.

  پیش بینی می‌شود تعداد کالیفرنیایی‌های مبتلا به آلزایمر تا سال 2040 دو برابر شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان