• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر ستاره اسپانیایی یوونتوس درباره‌ی تیمش

اظهار نظر ستاره اسپانیایی یوونتوس درباره‌ی تیمش

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، قرارداد دو ساله و قرضی آلوارو موراتا با باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری تمام می شود و در صورت عدم توافق دو باشگاه، او چاره ای جز بازگشت به اتلتیکومادرید ندارد. آلوارو موراتا بعد از درخشش مقابل سمپدوریا و بریس در لیگ ایتالیا، در مورد این دیدار صحبت کرده و البته مدعی شد ممکن است هر اتفاقی در ادامه فصل چه در سری آ و چه در لیگ قهرمانان رخ دهد.

آلوارو موراتا گفت: “زمانی که فصل در حال آغاز بود، من با سرمربی تیم در مورد شرایط صحبت کردم. اینکه رئیس به شما ایمان دارد برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. زیرا همه ما می خواهیم کلماتی را بشنویم که به ما اعتماد به نفس داده و حس شما را برای تلاش فراوان بیشتر تحریک می کند. من از شرایط فعلی خود در یوونتوس خوشحالم، زیرا تیم حالا روحیه فداکاری بیشتری پیدا کرده و فضای تیم نسبت به اوایل فصل بسیار متفاوت است.
احتمال جدایی از یوونتوس در فصل تابستان؟ اتفاقات آینده فقط به من بستگی ندارد. اما اگر فصل بعد اینجا نباشم هم همچنان به شدت هوادار یوونتوس خواهم بود. ما در ادامه با تمام توان تلاش می کنیم تا عنوان قهرمانی لیگ را به دست آوریم. ما یوونتوس هستیم. امسال کمی عجیب بود، اما هنوز هر چیزی ممکن است در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا رخ دهد. یوونتوس یکی از بهترین تیم های جهان است، بنابراین من به دوران حضور در اینجا افتخار می کنم و خوشحالم که هر نقشی که از من خواسته شد را ایفا کردم.”

  مسابقه فوتبال بین تیم‌های سوئد و بلژیک از سری رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴، نیمه‌کاره متوقف شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان