• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سن فرنسیسکو قانون الزام داشتن تست منفی کرونا و یا داشتن گواهی واکسناسیون را لغو کرد

سن فرنسیسکو قانون الزام داشتن تست منفی کرونا و یا داشتن گواهی واکسناسیون را لغو کرد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، روز جمعه، سن فرنسیسکو قانون الزام داشتن تست منفی کرونا و یا داشتن گواهی واکسناسیون در مکان‌های داخلی مثل رستوران، بار، باشگاه و … را لغو کرد.

اما همچنان اجرای این تصميم بر عهده خود صاحبین مشاغل بوده و آن ها می‌توانند کارت واکسناسیون شما را چک کنند.

The San Francisco Public Health Department گفت که این تصمیم به دلیل کاهش شمار مبتلایان کووید ۱۹ و تعداد بستری شدگان بوده است.

دکتر Susan Philip افسر بهداشت این هفته طی بیانیه‌ای گفت: با کاهش تعداد مبتلایان و بستری شدگان و با نرخ بالای واکسناسیون ما که موجب دفاعی قوی در مقابل این ویروس بوده، سن فرنسیسکو آماده است تا محدودیت های کووید ۱۹ را بیشتر کاهش داده و به هر فردی اجازه دهد تا با اختیار خودشان از خود و عزیزانشان محافظت کنند. وی ادامه داد: الزامات واکسیناسیون و تست کووید، هدف خود را در ایمن نگه داشتن فضاها تا حد امکان انجام داده است و حال، حذف آن، بخشی از خروج از حالت بحران و یادگیری شرایط زندگی با ویروس است.

در همین حال، مقامات با استناد به دستورالعمل‌های ایالتی گفتند، در عین حال، برای ورود به رویدادهای “بزرگ” داخلی همچنان به اثبات واکسیناسیون یا آزمایش منفی نیاز است. یک رویداد بزرگ داخلی شامل جمعیت ۱۰۰۰ نفر یا بیشتر است.

 

 

  میلیون‌ها دلار جواهر از کامیون زرهی که از سن ماتئو به کالیفرنیای جنوبی در حرکت بود به سرقت رفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان