• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گزینه‌هایی که بارسلونا برای تقویت خط حمله خود در نظر دارد

گزینه‌هایی که بارسلونا برای تقویت خط حمله خود در نظر دارد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، قرارداد ارلینگ هالند با باشگاه بروسیا دورتموند تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد اما بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی این بازیکن در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین موضوع باعث شده که او به یکی از سوژه‌های اصلی بازار نقل و انتقالات تبدیل شود.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند اما پیش از این از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان گزینه‌های اول خرید این ستاره نروژی نام برده می‌شد.
به نظر می‌رسد که بارسلونا نیز به صورت جدی وارد این رقابت شده و با مذاکراتی که بین خوان لاپورتا و مینو رایولا، مدیر برنامه هالند، و همچنین ژاوی با خود این بازیکن انجام شده، احتمال پیوستن او به بارسا بسیار زیاد است.
این در حالی است که بارسلونا تابستان گذشته نتوانست قرارداد لیونل مسی را به دلیل مشکلات مالی و بدهی بیشتر از یک میلیارد یورویی خود تمدید کند اما حالا مدعی است که توانایی پرداخت هزینه هالند را دارد.

روزنامه موندو دیپورتیوو سه روز پیش جلد خود را به این بازیکن اختصاص داده و گفته که هالند نزدیک به ۲۵۰ میلیون یورو برای بارسا هزینه در پی دارد که این مبلغ شامل بند فسخ و پاداش به خودش و مدیر برنامه هایش نیز خواهد بود. با این حال خبرنگاران این روزنامه باور دارند که سیتی همچنان شانس اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آید.

بارسلونا در زمستان امریک اوبامیانگ، فران تورس و آداما را برای تقویت خط حمله خود جذب کرد ولی سران باشگاه معتقدند به یک ستاره بزرگ دیگر نیز نیاز دارند. موندودپورتیوو امروز نوشت که سران بارسا با علم به اینکه سیتی و رئال دست بالاتر را در رقابت برای جذب هالند دارند، روی گزینه های دیگر نیز تمرکز کرده اند.
به ادعای این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، بلوگرانا روی روملو لوکاکو و تیمو ورنر دو مهاجم چلسی نظر مثبت دارند.

  بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه بارسلونا

شرایط بد این روزهای چلسی و بلوکه شدن اموال رومن آبراموویچ (مالک باشگاه) با حکم دولت انگلیس که باعث عقب نشینی اسپانسرها و حتی بسته شدن حساب ها باشگاه شده، وضعیت بازیکنان تیم را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

لوکاکو تابستان گذشته با ۱۱۵ میلیون یورو از اینتر به چلسی بازگشت. تیمو ورنر نیز دو سال پیش از لایپزیش راهی چلسی شد ولی هر دو هرگز نتوانسته اند در چلسی درخشش گذشته خود را تکرار کنند.

طبق ادعای موندو، بارسا اگر نتواند هالند را جذب کند به سراغ یکی از این دو مهاجم چلسی خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان