• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نظر دومنک تورنت سرمربی کاتالان گالاتاسرای درباره‌ی بارسا

نظر دومنک تورنت سرمربی کاتالان گالاتاسرای درباره‌ی بارسا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، دیشب از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا بارسا در نوکمپ برابر گالاتاسرای ترکیه متوقف شد. تیم دوازدهم سوپرلیگ ترکیه توانست بارسلونای اوج گرفته را با تساوی بدون گل متوقف کرده و همه چیز را به بازی برگشت در استانبول بکشاند. دیداری که پنجشنبه هفته بعد برگزار خواهد شد.

گالا که فصل اسف باری را در لیگ ترکیه پشت سر می گذارد و اخیرا با برکناری فاتح تریم روی دومنک تورنت مربی سابق بارسا حساب باز کرده، حالا خوشبین به صعود در جهنم استانبول است. تورنت در دوران حضور پپ گواردیولا در بارسا دستیار اول او بود و از اعضای رسمی باشگاه کاتالان نیز محسوب می شود.

تورنت در پایان بازی گفت: «بازی های اخیر بارسا را دیده بودم و آنالیز دقیقی از این تیم داشتم. هدف این بود که کار را به بازی برگشت در استانبول بکشانیم. می خواستیم که بازی برگشت تشریفاتی نباشد و به این خواسته هم رسیدیم. حالا یک بازی دومی هم در کار است که می تواند منجر به صعود ما شود. وقتی از من در مورد شانس صعود سوال می شود، هرگز به عدد و رقم اشاره نمی کنم. واضح است که پس از تساوی در نوکمپ حالا ما شانس صعود به دور بعد را داریم. برای پیروزی بر بارسا باید عالی بازی کنیم و تقریبا بی عیب و نقص باشیم.»

تورنت ادامه داد: «من نه تنها هوادار بارسا هستم که از سال ها پیش یکی از اعضای رسمی باشگاه هم محسوب می شوم ولی چیزی جز حذف بارسا را نمی خواهم و دوست دارم تیم خودم صعودکننده باشد. طبیعی است که رویارویی با بارسا برایم خاص بود چون سال ها در این باشگاه مشغول کار بودم و زمانی ژاوی بازیکن خودم بود. برایم جالب بود که به عنوان سرمربی تیم رقیبم او را دیدم. بازگشت به نوکمپ هم فوق العاده بود چون مدت ها بود اینجا نیامده بودم.»

  واکنش تند هافبک پیشین استقلال به صحبت‌های اخیر اصغر ملکیان رییس هیات مدیره این باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان