• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لوکا یوویچ سوژه‌ی مورد توجه باشگاه دورتموند

لوکا یوویچ سوژه‌ی مورد توجه باشگاه دورتموند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، لوکا یوویچ حدود سه سال پیش با ۶۰ میلیون یورو از فرانکفورت جذب رئال مادرید شد ولی نتوانست خودش را به زیدان ثابت کند. یوویچ زمستان گذشته به باشگاه سابقش قرض داده شد ولی در قرارداد او بند خرید وجود نداشت.

او تابستان امسال با رئال شروعی دوباره داشت و امیدوار بود با کارلتو بتواند به روزهای اوجش در بوندس‌لیگا بازگردد. یوویچ فصل ۱۹-۲۰۱۸ توانسته بود ۲۷ گل برای آینتراخت فرانکفورت بزند.

با این حال اوضاع ستاره صرب زیر نظر کارلو آنچلوتی نیز تغییری نکرده و به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نیز اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد. یوویچ این فصل در ۱۳ بازی لالیگا برای لوس بلانکوس به میدان رفته که حاصل آن فقط و فقط یک گل بوده است.

این شرایط باعث شده که ستاره صربستانی در آستانه جدایی از رئال‌مادرید قرار بگیرد و به نظر می‌رسد که او به‌طور قطع در تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد. در همین راستا اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه دورتموند به‌دقت شرایط جذب یوویچ را بررسی می‌کند و قصد دارد او را جایگزین ارلینگ هالند کند که به احتمال قریب به یقین این تیم را در تابستان ترک خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که تیم‌هایی نظر آتالانتا، آرسنال، سویا و هرتابرلین نیز علاقه زیادی به جذب یوویچ دارند.

 

  رکورد جام ملت‌ها: بیش از 707 میلیون نفر جام ملت‌های آسیا را تماشا کرده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان