ناظران SF قوانینی را برای کنترل فروشندگان خیابانی تصویب می‌کنند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، هیئت ناظران سن فرنسیسکو روز سه شنبه قانونی را با حمایت شهردار لندن برید در رابطه با اجرای یک چارچوب قانونی در رابطه با کنترل فروشندگان خیابانی در شهر تصویب کرد.

شهردار می‌گوید که هدف از این قانون جلوگیری از فروش مجدد کالاهای مسروقه و حمایت از دستفروشی “مشروع” در خیابان است.

خط‌ مشی‌های قانون جدید، زمان، مکان و سایر پارامترها را مشخص می‌کند که دستفروشان باید براساس آن فعالیت کنند. سخنگوی دفتر شهردار گفت: عدم رعایت این موارد منجر به جریمه و مصادره احتمالی کالا خواهد شد. با این حال، تخلفات ذکر شده منجر به اتهامات کیفری نخواهد شد.

دفتر شهردار گفت که این قانون برای فروشندگان مواد غذایی یا هنرمندانی که آثار خود را می فروشند، اعمال نمی‌شود.

حامیان این قانون می‌گویند که اشباع فعالیت‌های دستفروشی در خیابان و در مکان‌های مختلف، توانایی عابران پیاده، به‌ویژه افراد دارای معلولیت، را برای استفاده ایمن از فضاهای عمومی مختل کرده است.

هیلاری رونن، از حامیان این طرح گفت: خیابان‌ها پر از هرج و مرج شده‌اند و ما نمی توانیم به وضعیت موجود ادامه دهیم. مشاغل کوچک متعلق به مهاجران که به سختی از این بیماری همه گیر جان سالم به در بردند، با ما تماس می‌گیرند و درخواست کمک کردند. ما باید وضعیت موجود را کنترل کنیم و این قانون با برقراری نظم در خیابان ها تعادل درستی را ایجاد می کند و همزمان فرصت هایی را برای فروشندگان خیابانی فراهم می کند تا محصولات را با مجوز به شیوه ای منظم تر به فروش برسانند.

  ساکنان بی اریا برای طوفان دیگری آماده می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان