• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • برای افرادی که هرگز به کووید مبتلا نشده‌اند چه اتفاقی می افتد؟ متخصص بیماری‌های عفونی UCSF پاسخ می‌دهد

برای افرادی که هرگز به کووید مبتلا نشده‌اند چه اتفاقی می افتد؟ متخصص بیماری‌های عفونی UCSF پاسخ می‌دهد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، از آنجایی که مکان‌های بیشتری دستورات الزام استفاده از ماسک را حذف می‌کنند، برخی از افراد ممکن است از ابتلا به کووید-۱۹ هراس داشته باشند، به خصوص اگر در دو سال گذشته به این ویروس مبتلا نشده باشند.

دکتر پیتر چین هونگ، متخصص بیماری‌های عفونی UCSF، می‌گوید: با وجود پوشش کمتر و بازگشت افراد بیشتر به محل کار، شانس ابتلا به کووید-۱۹ کم است. او گفت که انتظار دارد در هفته های آینده، به ویژه در اوایل آپریل، ریسک ابتلا حتی کمتر بشود.

چین هونگ توضیح داد: «با توجه به سطح پایین ویروس در حال گردش در جامعه، احتمال ابتلای شما به آن بسیار کمتر از دو هفته پیش است.

چین-هونگ افزود: افرادی که فکر می کنند در گذشته به کووید-۱۹ مبتلا نشده اند، به احتمال زیاد به آن مبتلا شده اند ولی از آن اطلاعی نداشتند.

چین هونگ گفت: “ما از داده های CDC می دانیم که به طور کلی حدود دو برابر تعداد افراد در کشور نسبت به آمار رسمی در معرض کووید قرار گرفته اند، بنابراین به این معنی است که بسیاری از افراد علائم خفیف دارند و یا حتی علائمی ندارند.” .

به گفته چین هونگ، این افراد باید نگران ابتلا به این ویروس باشند: افراد واکسینه نشده، افراد مسن تر از ۶۵ سال که تقویت کننده دریافت نکرده اند، افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و هر کسی که با آن زندگی می کنند.

چین هونگ گفت: «اگر واکسینه شده و دوز تقویت کننده را نیز دریافت کرده باشید، واقعاً بیمار نخواهید شد.

با این حال، وی به همه توصیه کرد که در مکان‌های پرخطر، ماسک خود را استفاده کنند.

  یک نفر در تیراندازی در جنوب سن حوزه کشته شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان