• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نظر ژاوی هرناندز سرمربی بارسا درباره‌ی تیم پی اس جی

نظر ژاوی هرناندز سرمربی بارسا درباره‌ی تیم پی اس جی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که در پلی آف لیگ اروپا توانست ناپولی را کنار بزند، فردا در یک هشتم نهایی باید به مصاف گالاتاسرای ترکیه برود. بازی رفت در نوکمپ برگزار خواهد شد و بارسا بی شک شانس اول پیروزی محسوب می شود.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت: «گالاتاسرای یک تیم کامل با ایده های تاکتیکی جذاب است. از لحاظ انفرادی نیز بازیکنان خوبی دارند و می توانند هر تیمی را غافلگیر کنند. گالا می تواند کار را برای ما سخت کند و اگر توپ را مال خودمان نکنیم، به ما فشار زیادی وارد خواهند کرد. ما تغییرات زیادی در تیم داشتیم و همه چیز نیاز به زمان برای بهتر شدن داشت. تیم بسیار بهتر از قبل شده ولی همچنان نقاط ضعفی داریم. می توان پیشرفت کرد و در واقع هنوز هیچ کار خاصی نکرده ایم. اهدافی هستند که فعلا با رسیدن به آنها فاصله داریم.»

خوان لاپورتا رئیس بارسا در مصاحبه اخیر خود گفت که بهتر بود رونالد کومان را زودتر اخراج می کرد. ژاوی در واکنش به این موضوع گفت: «این نظر لاپورتاست و من در این قضیه ورود نمی کنم. به کومان احترام زیادی می گذارم و برای من او یک اسطوره است. از کودکی همیشه تحسینش می کردم و به عنوان مربی هم زیر نظر او کار کرده ام. از کومان به عنوان یک بارسایی بسیار هم تشکر می کنم. او تیم ملی هلند را به خاطر بارسا رها کرد و این قابل تحسین است. او به بازیکنان جوان زیادی در تیم میدان داد.»

  تست مثبت کرونای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید و عواقب آن

ملاقات با ارلینگ هالند: «شما این را تایید می کنید در حالی که خودم هم نمی دانستم. هیچ زمانی برای پیوستن به بارسا بد نیست و از وقتی من مربی بارسا شدم، بازیکنی را ندیده ام که با ایده پیوستن به بارسا مخالفت کرده باشد.»

رویارویی مسی با رئال در لیگ قهرمانان: «برنابئو ورزشگاه محبوب مسی؟ او در همه ورزشگاه خوش درخشیده است. قطعا بازی امشب رئال و پی اس جی را خواهم دید. طبعا برای دوستانم مسی و نیمار آرزوی پیروزی دارم. امیدوارم تیم بهتر برنده شود و اگر مسی و نیمار صعود کنند که چه بهتر.»

سیستم چرخشی: «قطعا فردا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. برخی خسته اند و برخی مصدوم. در خط میانی و حمله بازیکنانی تازه نفس و جدید استفاده خواهند شد.»

بارسا شانس قهرمانی: «من اینطور فکر نمی کنم که شانس اول باشیم. این تورنمنتی ناشناخته است و فعلا مدعیان را خوب نمی شناسیم. هنوز کاری انجام نداده ایم و شاید سویا به خاطر تاریخچه اش در لیگ اروپا شانس اول باشد. ما فقط در فرم خوبی این روزها قرار داریم. در لالیگا و لیگ اروپا تا زمانی که شانس قهرمانی داریم، مبارزه خواهیم کرد.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان