• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • یک مدیر اجرایی در سیلیکون ولی، از دانش فنی خود برای کمک به کشور زادگاهش اوکراین استفاده می‌کند

یک مدیر اجرایی در سیلیکون ولی، از دانش فنی خود برای کمک به کشور زادگاهش اوکراین استفاده می‌کند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، بنیانگذار یک شرکت در سیلیکون ولی که با حمله روس ها از اوکراین فرار کرد، اکنون از منابع فناوری پیشرفته برای تشکیل ارتش دیجیتالی استفاده می کند.

گنادی گالانتر اکنون از دانشی استفاده می کند که برای تشکیل یک شرکت جهانی فناوری اطلاعات به نام پرووکتوس برای کمک به کشور خود اوکراین در مبارزه با روسیه استفاده کرد.

او می‌گوید: “… ما سربازان دیجیتالی هستیم.”

او در حال بازدید از اوکراین بود، جایی که شرکتش تجارت می کند، که تهاجم آغاز شد و او توانست به موقع فرار کرد.

او با تکان دادن سرش، این موقعیت را بدین شکل توضیح می‌دهد: «این یک مسیر طولانی بود. من می‌توانم بگویم بیش از ۳۰ ساعت طول کشید تا در سمت مرز رومانیایی قرار بگیریم.

او به ان بی سی بی اریا گفت که این تصاویر او را آزار می دهد.

او گفت: “و من مردان زیادی را دیدم که همسران خود را به مرز، به گذرگاه مرزی می آوردند و خداحافظی می کردند و سپس برمی گشتند.”

خوشبختانه همسر و دختر جوان گالانتر در زمان تهاجم در ایالات متحده بودند.

به عنوان یک سرباز دیجیتال، او تصمیم گرفت از دو طریق به کشور خود کمک کند. جمع آوری کمک مالی برای کمک به مردم اوکراین برای تامین نیازهای اولیه مانند غذا، پوشاک و سرپناه از طریق provectus.com و استخدام مهندسان فناوری اطلاعات – فعال یا بازنشسته – برای کمک به اوکراین در مورد نیازهای سایبری.

وی کانالی به نام «ارتش فناوری اطلاعات اوکراین» را در سرویس پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی کرده است که در آن مهندسان یا افرادی که مهارت‌های فنی بالایی دارند می‌توانند داوطلب شوند.

  اتفاقی که این روزها همه در موردش صحبت می‌کنند؛ پلیس سن فرنسیسکو خودروی خودران را متوقف کرد

او همچنین در حال لابی کردن با شرکت‌های بزرگ سیلیکون ولی برای اهدای مجوزهای اجتماعی برای محافظت در برابر حملات سایبری است و از آنها می‌خواهد تا ظرفیت رایانه یا فضای ابری بیشتری را فراهم کنند.

همانطور که او می گوید، مردم اوکراین به کمک نیاز دارند و این کمک از راه‌های مختلف باید به آنها برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان