• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حضور وینیسیوس در رئال مادرید

حضور وینیسیوس در رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، فردا شب در برنابئو رئال مادرید در دیداری حساس میزبان پی اس جی از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت سه هفته پیش در پاریس با برتری ۱-۰ پی اس جی همراه شد. کیلیان امباپه در دقیقه ۹۴ توانست گل پیروزی بخش تیمش را با یک حرکت انفرادی عالی به ثمر برساند. لیونل مسی هم در آن بازی یک پنالتی را از دست داد.

برای بازی فردا یکی از امیدهای رئال بدون شک وینیسیوس است. ستاره برزیلی در چهارمین فصل حضورش در رئال توانسته پاسخ انتظارات را بدهد و از تاثیرگذارترین مهره های تیمش بوده است. وینی در مصاحبه با “مادریدیستا رئال” و در مورد شرایط خودش گفت: «من هنوز یک ستاره نیستم. وقتی صحبت از ستاره می شود، یعنی مارسلو، مودریچ، کروس، بنزما، کاسیمیرو و… من کنار اینها یک ستاره محسوب نمی شوم بلکه سعی می کنم هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرم.»

بازی برگشت برابر پی اس جی: «به حمایت هواداران نیاز داریم و این می تواند خیلی کلیدی باشد. حمایت ۱۰۰ درصدی هواداران مثل یک تاکتیک متفاوت و یک یار دوازدهم خواهد بود. فردا من، مودریچ، بنزما و همه بازیکنان باید دو برابر تلاش کنیم. تنها ارائه یک بازی خوب برای جبران شکست بازی رفت کفایت نمی کند. پی اس جی تیم فوق العاده ای است و برای صعود باید ۲۰۰ درصدمان را در زمین بگذاریم.»

وینیسیوس ادامه داد: «برای چنین شب هایی است که به رئال پیوسته ام. شب های حساس لیگ قهرمانان و بازی های بزرگ برابر تیم های قدرتمند مثل پی اس جی. با رئال شب های لیگ قهرمانان زیادی را تجربه کرده ام ولی خوب، متاسفانه فصل قبل بازی ها بدون تماشاگر بود. بی تاب بازی فردا هستم و می تواند شبی جادویی باشد.»

  تمجید جیمی کاراگر از عملکرد کوین دی بروین در ترکیب منچسترسیتی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان