• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نظر تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا درباره‌ی لیونل مسی

نظر تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا درباره‌ی لیونل مسی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، برنده هفت باره توپ طلا در تابستان ۲۰۲۱ دنیای فوتبال را متحیر کرد، زمانی که اعلام شد او نوکمپ را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و استعداد بزرگ خود را به پارک دو پرنس خواهد برد.

با این حال لیونل مسی تا به اینجا روزهای فوق العاده‌ای را در پاری‌سن‌ژرمن تجربه نکرده اما تیری آنری که بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ با فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا هم تیمی بود به حمایت از او پرداخته است.

تیری آنری در پاسخ به این سوال که آیا مسائل روحی و روانی در عملکرد نه چندان خوب مسی در پاری‌سن‌ژرمن تاثیر گذار بوده یا خیر گفت: “من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و باید از خود او بپرسید. اما وقتی که در مورد مسی و نیمار صحبت می‌کنیم که بازیکنانی استثنایی هستند، اغلب این جنبه را فراموش می‌کنیم. زمانی که لیونل مسی بارسلونا را ترک کرد با گریه این کار را انجام داد و هرگز این بخشی از برنامه‌های او نبود. زمانی که فکر می کنید هرگز یک جا را ترک نمی‌کنید و ناگهان این اتفاق رخ می‌دهد یک شوک عاطفی بزرگ به شما وارد می شود. مردم می‌گویند شرایط خوب است و هر چه را که می‌خواهد در پاریس دارد اما همه چیز به این سادگی هم نیست. زمانی که من هم آرسنال را به مقصد بارسلونا ترک کردم، به یک سال نیاز داشتم تا احساس خوبی داشته باشم. من با مصدومیت به آنجا رسیدم و باید با یک سیستم جدید کنار می آمدم. به طور کلی وقتی چنین تغییری برای شما ایجاد شود باید از نظر ذهنی خود را آماده کنید.”

  احتمال انتقال کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن به لیگ عربستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان